رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

پارک‌ها یکی از عوامل شیوع ویروس کرونا هستند

کریمیان گفت: پارک‌ها و اماکن تفریحی در حال حاضر یکی از مواردی است که به شیوع بیماری کرونا کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در بیست و ششمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا که در سالن اجتماعات استانداری ایلام برگزار شد ، گفت: شمار مبتلایان به کرونا در کشور ، متاسفانه در حال افزایش است و استان ایلام نیز بر اساس اعلام وزارت بهداشت در ردیف استان‌های در وضعیت هشدار قرار گرفته است.

او ادامه داد: پارک‌ها و اماکن تفریحی در حال حاضر یکی از مواردی است که به شیوع بیماری کرونا کمک می‌کند ، بدین منظور از شهروندان خواستاریم از حضور در این اماکن خودداری کنند.

کریمیان اظهار کرد: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان باعث افزایش آمار ابتلا به کرونا شده است و توصیه ما استفاده الزامی از ماسک ، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بیشتر نسبت به گذشته است.

او در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تشکیل یک تیم منسجم برای پیگیری و نظارت بر اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان شد.

در ادامه نیز دکتر صادقی فر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز مطالبی در خصوص الزامی بودن اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا و ملزم شدن ادارات به اجرای آنان ، تشکیل کمیته‌ای برای نظارت و پیگیری اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا ، همکاری و تعامل بیشتر ادارات با دانشگاه برای رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی ، رعایت مناسب پروتکل‌ها در نماز‌های جمعه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آموزش و پرورش و دانشگاه‌های سطح استان در ایام امتحانات پایان ترم را برای حاضران تشریح کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.