بیشترین کشفیات قاچاق کالا در خراسان جنوبی مربوط به چیست؟

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گفت: بیشترین کشفیات  قاچاق کالا را در بخش لوازم آرایشی و بهداشتی و خوار و بار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲ پرونده قاچاق کالا از سوی بازرسان این سازمان به ارزش ۱۷۶ میلیون و ۶۶۷ هزار ریال در خراسان جنوبی تشکیل شد.

او افزود: در این راستا یک هزار و ۲۵۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی هدف در حوزه قاچاق کالا به صورت مستقل و در قالب گشت مشترک با سایر دستگاه‌های نظارتی انجام شده است.


بیشتر بخوانید 


تهوری بیشترین کشفیات  قاچاق کالا را در بخش لوازم آرایشی و بهداشتی و خوار و بار عنوان کرد و گفت: اقدامات خوبی در سطح عرضه در زمینه مقابله با کالای قاچاق در استان انجام شده و امیدواریم در سالی که با عنوان جهش تولید نام گذاری شده بتوانیم گام بلندی در راستای ریشه کن کردن قاچاق کالا و ارز برداریم.

پارسال نیز ۷ هزار و ۵۸۰ مورد بازرسی مستقل و طی گشت مشترک در حوزه قاچاق کالا انجام شد که نتیجه آن تشکیل ۱۱۳ پرونده تخلف به ارزش ۵ میلیارد و ۲۸۴ میلیون و ۳۱۸ هزار ریال بوده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.