مجتمع بومگردی ورسک پایلوت گردشگری دانش‌آموزی کشور

مجتمع بومگردی ورسک سوادکوه با کمک و همراهی اداره کل نوسازی مدارس مازندران به پایلوت گردشگری دانش‌آموزی کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علیرضا سعدی پور مدیرکل آموزش وپرورش مازندران در حاشیه بازدید از مرکز بومگردی ورسک سوادکوه که با همراهی دکتر بحری زاده قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی کشور صورت گرفت، گفت: مجتمع گردشگری دانش‌آموزی ورسک، پایلوت گردشگری کشور خواهد شد و فضا‌های دیگر موجود در استان نیز فرصتی است که باید استفاده شود.

او افزود:مازندران ظرفیت‌های فراوانی برای بومگردی دارد و می‌توان در نقاط مختلف آن مجتمع‌های بومگردی راه اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: وعده ساخت ۵ مدرسه در سیمرغ از سوی خیر مدرسه ساز

سعدی پور با بیان اینکه این طرح با اعتباری بیش از ۶۵۰ میلیون تومان از سوی اداره کل نوسازی مدارس مازندران در آبان ماه  پارسال  آغاز شد، گفت: در حال حاضر سه ساختمان این مجتمع در حال بهسازی و آماده سازی برای تکمیل پروژه است و فاز نخست مجتمع بومگردی دانش آموزی ورسک نیمه تیرماه امسال همزمان با افتتاحیه طرح تابستانه اوقات فراغت به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران،گفت: این مجتمع مجموعه‌ای از ۳ ساختمان شامل اقامتگاه، رستوران ،موزه و مدرسه است که با همت سازمان دانش آموزی استان کار تعمیر و بازسازی آن برای تبدیل به یک مرکز رفاهی بومگردی با محوریت دانش آموزی از آبان ماه  پارسال آغاز شده و هم اکنون مراحل پایانی را پشت سر می‌گذارد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.