راه اندازی ۱۰ خانه سلامت و هلال در کرج

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: ۱۰ خانه سلامت و هلال احمر در کرج به منظور هم افزایی در حوزه اجتماعی راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علیرضا رحیمی معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از راه اندازی و افتتاح خانه سلامت و خانه هلال احمر خبر داد و گفت: با توجه به پتانسیل بالای خانه سلامت و خانه هلال بستری برای هم افزایی در حوزه اجتماعی و محرومیت زدایی فراهم می شود که برای آموزش همگانی برای مقابله و رویایی موثر در برابر حوادث و سوانح طبیعی است.

معاون شهردار افزود: با توجه به پیگیری‌های شهردار کلانشهر کرج و سازمان فرهنگی و مساعدت اعضای شورای اسلامی، مصوبه ای در خصوص راه اندازی خانه سلامت و هلال در مراکز فرهنگی و تحت پوشش اخذ شد و در حال حاضر چهار خانه هلال تجهیز و آماده بهره برداری است.

رحیمی گفت: گروه ها‌ی داوطلب و هلال و همچنین بهزیستی در این خانه ها مستقر می‌شوند تا اقدام لازم برای آموزش‌های همگانی، مردمی، امدادی و... به شهروندان انجام شود.

او افزود: خانه‌های سلامت دیگر که در مناطق کم برخورد سطح شهر قرار دارند در آینده نزدیک تجهیز و به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.