برگزاری مانور نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در اردبیل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از برگزاری مانور نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: این مانور با هدف نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی ، پاساژ ها و سطح شهر برگزار می شود.

او افزود: با توجه به اینکه خطر کرونا همچنان رفع نشده ، مردم باید رعایت نکات بهداشتی ، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را در برنامه دائمی خود بگنجانند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بیان کرد: مردم نباید احساس کنند که وضعیت عادی شده و لازم است ذهنیت‌های غلطی که در بین مردم ایجاد شده ، اطلاع رسانی و اصلاح شود.

ندایی با اشاره به احتمال رسیدن استان به وضعیت قرمز در خصوص کرونا ، خواستار عزم همگانی اعم از رسانه‌ها ، مردم و مسوولان برای فرهنگ سازی رعایت موازین بهداشتی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل نیز در این جلسه مهمترین ابزار برای مقابله با این ویروس را در حال حاضر ماسک عنوان کرد و افزود:ماسک به عنوان ابزار محافظ از این ویروس باید همواره توسط افراد استفاده شود.

شهرام حبیب زاده گفت: با توجه به پیش بینی‌های قبلی احتمال قرمز شدن وضعیت استان در خصوص کرونا در هفته آینده بالا است.

او افزود: تعداد بیماران از 92 مورد در هفته گذشته به 145 مورد در حال حاضر رسیده است.

حبیب زاده بیان کرد: اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) پر شده و تعدادی از بیماران نیز در بخش بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اردبیل اظهار کرد: لازم است مردم با رعایت نکات و یادگیری زندگی با کرونا از بروز آسیب های بیشتر جلوگیری کنند.

او برگزاری مانور نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در استان را ضروری دانست و خواستار همکاری نیروهای انتظامی در این خصوص شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار