فعالیت ۱۰ تیم بازرسی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش شیوع کرونا

به دنبال تضعیف رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا، حداقل ۱۰ اکیپ سه نفره از هفته آینده در استان چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند.

علوم پزشکی شهرکردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در شانزدهمین نشست ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: با توجه به آغاز فصل گرما، حضور مسافران و گردشگران در استان و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، مقرر شد حداقل ۱۰ اکیپ سه نفره بازرسی از هفته آینده بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای کاهش شیوع کرونا در استان فعالیت کردند.

او افزود: همچنین مقرر شد سه تیم از اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری تشکیل شود و با مراجعه به ادارات و سازمان‌های دولتی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن نظارت کنند تا هم کارکنان و هم مراجعه‌کنندگان از ماسک استفاده کنند و

به گفته او، در صورت مشاهده تخلف در این خصوص در دستگاه یا سازمان با مدیر به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد هم افزود: تا اطلاع ثانوی هرگونه جلسه تودیع و معارفه مدیران ممنوع است تا از تجمعات پرهیز شود.


بیشتر بخوانید


درخشان گفت: برای اصناف و کسب و کار‌های گوناگون که احتمال تجمعات در آن‌ها وجود دارد نیز بازرسی‌ها تشدید می‌شود و از برگزاری هرگونه گردهمایی و جلسات پرجمعیت در دستگاه‌های دولتی تا اطلاع ثانوی جلوگیری خواهد شد.

او گفت: مدیران ادارات و دستگاه‌های دولتی از هر طریقی که می‌توانند پرسنل خود را کمتر در اداره نگه دارند و به یک سوم نیروی کار خود مرخصی بدهند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.