ربیعی: صعود ما به لیگ برتر فوتبال هنوز قطعی نشده است

سرمربی مس رفسنجان گفت: صعود ما به لیگ برتر هنوز قطعی نشده و همچنان باید نسبت به خودمان سخت گیری کنیم تا به هدف برسیم.

محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی روز گذشته تیمش برابر مس کرمان اظهار داشت: بازی روز گذشته بعد از ۴ ماه تعطیلی لیگ برگزار شد. در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم، اما با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام دادیم، در نیمه دوم شرایط بهتر شد. پس از ۴ ماه تعطیلی لیگ، تیم ما از نظم همیشگی خودش خارج شده بود  و این موضوع طبیعی بود، اما در نیمه دوم با نظم بیشتری بازی را دنبال کردیم و بهتر از مس کرمان بودیم. باید از داور بازی  که به تمام صحنه‌ها نزدیک بود و  قضاوت خوبی داشت تشکر کنم.

ربیعی در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط جدول  آیا صعود تیمش به لیگ برتر را قطعی می‌داند یا خیر، اظهار داشت: به هیچ وجه صعود به لیگ برتر را قطعی نمی‌دانیم و تمام قوا و تمرکز خود را برای بازی‌های پیش رو به کار می‌گیریم. تمام تیم از جمله بازیکنان می‌دانند در این شرایط باید با پشتکاری که داریم، همچنان نسبت به خودمان سخت گیری کنیم و تا زمانی که با قطعیت به هدف دلخواه خود نرسیدیم، دست از تلاش برنداریم. در ادامه لیگ بازی‌های دشواری در پیش داریم و سعی می‌کنیم با تمرکز بالا به مصاف سایر حریفان برویم.


بیشتر بخوانید:


سرمربی مس رفسنجان در واکنش به اظهارات برخی بازیکنان مبنی بر اینکه امکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حین بازی‌ها وجود ندارد گفت: اگر منظور از پروتکل بهداشتی، فاصله اجتماعی و تاچینگ است، باید بگویم که قطعا پروتکل‌های بهداشتی در حین بازی فوتبال رعایت نمی‌شود، اما با تمهیداتی که برای برگزاری مسابقه در نظر گرفته شده بود، به اعتقاد من پروتکل‌های بهداشتی رعایت شد. فکر می‌کنم مسئولان سازمان لیگ و هیئت فوتبال استان کرمان از  دستورات پیروی کردند و امکانات لازم برای رعایت پروتکل‌ها را در بیرون از زمین فوتبال فراهم کردند، اما مشخص است که فوتبال یک بازی فیزیکی است و نمی‌توان بدون برخورد بازی کرد.

او در واکنش به مثبت بودن تست کرونای چند بازیکن علم  ادب تبریز که در بازی روز گذشته برابر آلومینیوم در ترکیب حضور داشتند گفت: پیشگیری و نظارت بر این مسائل یک بحث کاملا تخصصی است. نمی‌دانم چطور بازیکنانی که به کرونا مبتلا بودند در این دیدار، بازی کردند. این خبر را در رسانه‌ها خواندم و از صحت آن اطلاعی ندارم. فکر می‌کنم اشخاص متخصص در مسائل پزشکی باید در این زمینه پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار