سودآوری سامان قدوس برای باشگاه اوسترشوند

در صورت انتقال هافبک ایرانی سابق اوسترشوند به تیمی دیگر مبلغ قابل توجهی نصیب این باشگاه سوئدی خواهد شد.

سودآوری سامان قدوس برای باشگاه اوسترشوندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتشار خبر تمایل بشیکتاش ترکبه برای جذب سامان قدوس ستاره سابق اوسترشوند سایت سوئدی "فوتبال دیرکت" نوشت که در صورت پیوستن قدوس به این تیم ترکیه‌ای پانزده درصد حق انتقال به تیم سوئدی خواهد رسید.

صبح امروز روزنامه "فانا تیک" ترکیه از تمایل تیم فوتبال بشیکتاش ترکیه برای جذب ستاره ایرانی آمیان و آغاز مذاکره بین این ۲ تیم خبر داد و نوشت، بشیکتاش حتی مایل است قدوس را ابتدا به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

دنیل کیندبرگ رئیس سابق باشگاه اوسترشوند سال ۲۰۱۸ سامان قدوس را با قراردادی ۴ میلیون یورویی راهی آمیان فرانسه کرد و بندی را در قرارداد او گنجاند که در صورت انتقال به تیم دیگری ۱۵ درصد مبلغ انتقال به اوسترشوند برسد.

در شرایطی که این روز‌ها اوسترشوند در بحران مالی به سر می‌برد انتقال سامان قدوس می‌تواند منبع درآمد خوبی برای این تیم باشد. ضمن اینکه سامان و اوسترشوند همچنان درگیر پرونده‌ شکایت هوئسکا هستند. قدوس پیش از پیوستن به آمیان با باشگاه هوئسکا قرارداد داخلی امضاء کرد، اما کیندبرگ مانع این انتقال شد و او را به آمیان فرانسه منتقل کرد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار