شروع به کار همزمان دو نمایشگاه تخصصی در شیراز

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و چهارمین نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت‌های سرمایه گذاری در شیراز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و چهارمین نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت‌های سرمایه گذاری با حضور جمعی از مسئولین استان و فعالان برتر این حوزه عصر امروز چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قارس شروع به کار کرد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس در حاشیه آیین گشایش این دو نمایشگاه، گفت: با توجه به شرایط موجود شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، الزامات حفظ سلامت محیط و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین نصب استند‌های ضدعفونی کننده دست، محل شست و شوی دست‌ها در تمامی سالن ها، گندزدایی و ضد عفونی کردن تمامی سالن‌ها و سطوح به صورت مداوم و الزام مراجعه کنندگان به استفاده از ماسک، تا کنون دو دوره نمایشگاهی در سال ۹۹ با موفقیت برگزار کرده و اکنون سومین دوره نمایشگاهی سال جاری را با رعایت تمام این موارد برگزار میکند.

سید محمود موسوی از اختصاص دو سالن حافظ و بهار به متراژ ۸ هزار متر مربع به نمایشگاه صنعت ساختمان و سالن سرو به مساحت ۲ هزار متر مربع به نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت‌های سرمایه گذاری خبر داد و افزود: بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور ۷۰ شرکت از سراسر نقاط کشور از جمله فارس، تهران، خراسان، اصفهان، آذربایجان و خوزستان و زمینه فعالیت تولید انواع لوله، اتصالات، شیرآلات، مصالح ساختمانی، فوم، بتن‌های آماده و نیمه آماده، تیرچه و بلوک، آسانسور و بالابر، سیستم‌های تاسیساتی، طراحی و اجرای پروژه‌های ساختمانی و ... میزبان بازدیدکنندگان متخصص این صنعت است.

او افزود: علی رغم کاهش ۵۰ درصدی مشارکت کنندگان در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این نمایشگاه، با توجه به اینکه بحث سرمایه گذاری، بازار سرمایه و بورس در این روز‌ها فعالان و مشتاقان زیادی جذب کرده است، تعداد قابل توجهی شرکت فعال در حوزه‌های بازار سرمایه، بورس، بیمه و بانک و سبد گردانی تخصصی و آموزش در این حوزه‌ها که همگی از فعالان استان فارس این عرصه می‌باشند، در چهارمین نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت‌های سرمایه گذاری حضور داشته و به ارائه خدمات خود به بازدیدکنندگان متخصص این نمایشگاه می‌پردازند.

مدیر عامل نمایشگاه‌های بین المللی فارس با اعلام اینکه تمام بازدیدکنندگان و غرفه داران جهت ورود به سالن‌ها ملزم به استفاده از ماسک هستند، گفت: متخصصان و فعالان حوزه این نمایشگاه‌ها می‌توانند جهت بازدید تا روز شنبه ۱۴ تیرماه ۹۹ همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار