برگزاری مراسم شادی و عزا در بروجن ممنوع شد

فرماندار بروجن گفت: برگزاری مراسم شادی و عزا در شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان به منظور حفظ سلامت مردم در برابر خطر ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: بر اساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، برگزاری مراسم شادی و عزا در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان به منظور حفظ سلامت مردم در برابر خطر ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

او افزود: با برگزار کنندگان و عاملان ایجاد کانون‌های جمعیتی به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی بر خورد قانونی خواهد شد و کلیه عواقب ناشی از برگزاری این مراسم‌ها اعم از ابتلای افراد به کرونا و مرگ و میر ناشی از این بیماری ویروسی بر عهده صاحب مراسم خواهد بود.


بیشتر بخوانید


ملکی با بیان اینکه ادارات و اصناف مکلف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و به افرادی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند خدماتی ارائه نمی‌شود اضافه کرد: بازرسی از اصناف و ادارات برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تقویت می‌شود و وظیفه مهم ما امروز، نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی است.

او ادامه داد: تمامی مراکز و اماکن گردشگری، تالاب ها، پارک ها، بوستان‌ها و ... در سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد و برپایی چادر در فضا‌های سبز و بوستان‌ها نیز ممنوع است.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار