معاون استاندار بوشهر:

تکمیل طرح‌های اقامتی برای توسعه گردشگری در اولویت قرار دارد

معاون استاندار بوشهر گفت: تکمیل طرح‌های اقامتی در راستای توسعه زیرساخت گردشگری در اولویت قرار دارد.

تکمیل طرح‌های اقامتی برای توسعه گردشگری در اولویت قرار داردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سعید زرین‌فر معاون استاندار بوشهر در بررسی روند اجرای مجتمع اقامتی اداری تجاری خورشید ضمن صدور دستورات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات طرح، بر اتمام آن در زمان مقرر تاکید کرد.

او، طرح تجاری اداری اقامتی خورشید را از طرح‌‌های بزرگ حوزه گردشگری مرکز استان دانست و بیان کرد: تکمیل آن می‌تواند نقش موثری در گسترش صنعت گردشگری و رونق و توسعه مرکز استان ایفا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گردشگری را از ظرفیت‌های مهم استان دانست و تاکید کرد: تکمیل طرح‌های اقامتی در راستای توسعه زیرساخت گردشگری در اولویت قرار دارد.

زرین‌فر با بیان اینکه طرح‌های مهم گردشگری در نقاط مختلف استان بوشهر در حال اجرا است افزود: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری می‌تواندبر رونق بیش از پیش استان بوشهر بیافزاید و در این راستا حمایت ویژه‌ای از سرمایه‌گذاران در عرصه گردشگری می‌شود.

طرح تجاری اداری اقامتی خورشید با ۵۰۰ واحد تجاری، دارای شش‌هزار متر مربع فضای اداری و یک هتل لوکس ۴ ستاره با ۱۲۸ سوئیت است.

واحد‌های رفاهی و تفریحی مجتمع اقامتی اداری تجاری خورشید از طرح‌‌های بزرگ مرکز استان بوشهر در حوزه گردشگری است که ساخت آن در ۱۴ طبقه از سال ۱۳۹۲ آغاز شده و با حمایت‌های دولت تدبیر و امید پیش بینی می‌شود در پایان سال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.