ادعای ائتلاف سعودی: سلاح‌های انصارالله ایرانی است/ دست متجاوزان به عربستان را قطع می‌کنیم

ائتلاف سعودی در سخنانی مدعی شد انصارالله با سلاح‌های ساخت ایران، غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف سعودی با تکرار اظهارات بی اساس پیشین خود مدعی شد انصارالله یمن با سلاح‌های ایرانی، غیر نظامیان را هدف قرار می‌دهد.

وی در ادامه ادعا‌های خود گفت: ما در ماه آوریل، یک بار تسلیحاتی ایران را که بسوی انصارالله می‌رفت، کشف و ضبط کردیم.
او در ادامه سخنان بی اساس خود گفت: انصارالله گروی دست ایرانی هاست. ما دست‌هایی را که سرزمین‌های عربستان را هدف قرار می‌دهد، قطع می‌کنیم.

ترکی المالکی در ادامه اظهارات خود مدعی شد ائتلاف سعودی انبار‌های موشک‌های بالستیک را در صنعا هدف قرار داده است.
او همچنین مدعی شد: ما اتاق‌های عملیات و نیز پایگاه‌های استفاده برای شلیک موشک و پهپاد‌ها را هدف قرار دادیم. ما یک کارگاه که از آن برای ساخت پهپاد و موشک‌های بالستیک در صنعا استفاده می‌شد را هدف گرفتیم.

در حالیکه که ائتلاف سعودی با حملات خود تا کنون هزاران نفر از مردم یمن را به کشتن داده است، ترکی المالکی مدعی شد: غیرنظامیان خط قرمز ما هستند و انصارلله باید این مسأله را متوجه شود.

او همچنین مدعی شد: ما اقدام به آتش بس کردیم؛ اما انصارالله اقدام به موشک پرانی کرد.

ترکی المالکی همچنین در ادامه ادعا‌های خود گفت: با تمامی موشک‌ها و پهپاد‌هایی که انصارالله شلیک کرده، مقابله شده است. عملیاتی که دیروز آغاز شد، پایگاه‌هایی را هدف قرار داد که انصارالله از آن استفاده نظامی می‌کرد.

ادعا‌های ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف سعودی در خصوص حمایت از غیرنظامیان در حالی بیان می‌شود که رسانه‌های خبری امروز گزارش دادند در پی حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به استان «صعده» در شمال غرب پایتخت یمن، یک دختربچه و یک زن مسن به شهادت رسیدند.

همچنین پی حملات هوایی اخیر ائتلاف سعودی به منطقه «المقاش» ناحیه «الصفراء» در استان صعده نیز شش نفر از جمله چند کودک مجروح شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۲ تير ۱۳۹۹
جرات داری یه نگاه چپ به کشورمان کن خاکت به توبره می بندیم
آخرین اخبار