نیروی انتظامی مجموعه‌ای متخصص، متعهد و مسئولیت پذیر است

امام جمعه شهرستان کلاردشت در دیدار فرمانده انتظامی مازندران با وی، گفت: نیروی انتظامی مجموعه‌ای متخصص، متعهد و مسئولیت پذیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام غفاری امام جمعه شهرستان کلاردشت در دیدار سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران با وی،گفت:ناجا مجموعه‌ای متخصص، توانمند، متعهد و مسئولیت پذیر بوده که با اقدامات تاثیر گذار در حوزه‌های مختلف ماموریتی آسیب‌ها و جرایم اجتماعی را به حداقل رسانده و شور و نشاط را در جامعه افزایش داده است.
 
او به مقوله امنیت اشاره کرد و گفت: امنیتی که با دستان پرتوان پلیس تأمین و توسعه یافته، بستر را برای مردم و مسافران فراهم کرده تا با حضور خود در تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری و طبیعت بکر این شهرستان آرامش و نشاط را احساس کنند.

سردار مرتضی میرزائی فرمانده انتظامی مازندران نیز در این دیدار تامین امنیت و ارتقای احساس آرامش و آسایش مردم را از اهداف اصلی نیروی انتظامی عنوان کرد.

او افزود: پلیس تا پای جان از آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند و هرگز اجازه نخواهد داد کوچکترین تهدید و آسیبی متوجه نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

فرمانده انتظامی مازندران، گفت: عملکرد شایسته پلیس و همدلی و تعامل سازنده ناجا با دیگر دستگاه‌ها در پیشگیری و کاهش جرایم و توسعه آرامش اجتماعی، نماد عزت، عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار