تاکید رئیس شورای سیاسی نجباء بر حتمی بودن اخراج اشغالگران آمریکایی از عراق

حجت‌الاسلام «علی الاسدی» در پیامی به مناسبت یکصدمین سالگرد پیروزی انقلاب عراق علیه اشغالگران انگلیسی بر لزوم اخراج نظامیان آمریکایی تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام «علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توئیتری با اشاره به یکصدمین سالگرد پیروزی انقلاب عراق علیه اشغالگران انگلیسی در سال ۱۹۲۰، نوشت: "ثورة العشرین" با مرجعیت علمای بزرگی همچون میرزا محمد تقی شیرازی، سید محمد سعید حبوبی، سید محسن حکیم و دیگر بزرگ‌مردان حوزه به نقطه‌ عطفی مهم در تاریخ عراق تبدیل شد.

حجت‌الاسلام «علی الاسدی» افزود: این انقلاب الگویی موفق از وحدت و یکپارچگی ملی را به جا گذاشت.

او با اشاره به مشارکت همگانی مردم عراق در پیروزی این انقلاب، تاکید کرده است: همان‌گونه که شیخ شعلان ابو الجون در جنوب به ایفای نقش پرداخت، شیخ ضاری المحمود در مناطق غربی به کمک انقلاب شتافت و دست در دست هم عراق را آزاد کردند. علمای حوزه نجف به همراه علمای الانبار و سامراء یکصدا علیه استعمار قیام کردند.

رئیس شورای سیاسی نُجَباء در پایان خاطرنشان کرد: نوادگان این چهره‌های شاخص نیز امروز در "ثورة العشرین دوم" پیروزی‌های اجدادشان را تکرار کرده، اشغالگران آمریکایی را از خاک خود بیرون رانده و حاکمیت در سایه وحدت ملی را محقق خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار