امیر سرتیپ قربانی خبر داد؛

اورهال و الحاق ۸ فروند بالگرد ۲۱۴ و کبرای هوانیروز ارتش

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: ۸ فروند بالگرد بل ۲۱۴ و یک فروند بالگرد کبرا، به همت متخصصان هوانیروز ارتش اورهال شد و به ناوگان عملیاتی این یگان پیوست.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، صبح امروز در مراسم الحاق ۸ فروند بالگرد بل ۲۱۴ و کبرای تهاجمی که در پایگاه دوم هوانیروز ارتش در مسجدسلیمان برگزار شد، گفت: به مناسبت میلادحضرت امام رضا (ع) هشتمین پیشوای شیعیان، ۸ فروند بالگرد ۲۱۴ و کبرا که بازسازی و به روزرسانی شده بودند امروز استارت خورده و تحویل یگان‌های پروازی هوانیروز ارتش داده شد.


بیشتر بخوانید


وی افزود: مردم عزیز ما بدانند امروز به همت جوانان غیرتمند ما در نیرو‌های مسلح و خصوصاً در هوانیروز، این یگان پروازی عظیم بالگردی نه تنها بیشتر از سالیان قبل از انقلاب ارتقای توان رزمی داده شده، بلکه به دانش بومی ساخت قطعات نیز رسیده‌ایم.

امیر سرتیپ دوم قربانی با اشاره به اهمیت ارتقای توان بالگردی در مقابله با تهدیدات پیشِ رو اظهار کرد: بحمدالله هوانیروز در سال جاری به لحاظ توان رزمی و قدرت بازدارندگی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است که اگر بخواهیم در این رابطه مقایسه‌ای داشته باشیم، باید عنوان کرد که ارتقای توان رزمی بالگرد‌های ما در مقایسه با کشور‌های منطقه، کم‌نظیر بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این رشد و پیشرفت را مدیون تلاش‌های مستمر کادر فنی مهندسی و پشتیبانی هوانیروز هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصی
۱۱:۵۹ ۲۳ تير ۱۳۹۹
کشوری میتونه اورهال انجام بده که صفر تا صد قطعات روبتونه بسازه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۴ تير ۱۳۹۹
میشه خدمات اورهال رو به کشور های اطراف فروخت
Iran (Islamic Republic of)
علیوند
۱۹:۲۷ ۱۴ تير ۱۳۹۹
بله میشه اتفاقا میشه ورود ارز کرد ب داخل کشور
آخرین اخبار