نمایشگاه بین المللی کارتون و کاریکاتور در خرم آباد افتتاح شد

در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کل برخی دستگاه‌های اجرایی استان، نمایشگاه بین المللی کارتون و کاریکاتور " نمی‌توانم نفس بکشم " در خرم آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کل برخی دستگاه‌های اجرایی استان، نمایشگاه بین المللی کارتون و کاریکاتور " نمی‌توانم نفس بکشم " با نمایش آثار هنرمندان ۴۷ کشور جهان در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد افتتاح شد.

همزمان با روز افشای حقوق بشر آمریکایی و در محکومیت اقدامات نژاد پرستانه اخیر در این کشور، صبح پنجشنبه ۱۲ تیر ماه در مراسمی با حضور اسد عبداللهی؛ معاون استاندار لرستان، احمد حسین فتایی؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران کل صدا و سیما، حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، کتابخانه‌های عمومی و بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان و نمایندگان سایر دستگاه‌های اجرایی نمایشگاه کارتون و کاریکاتور " نمی‌توانم نفس بکشم " در نگارخانه‌های شهید هژبر و سرو مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد افتتاح شد.

در این نمایشگاه که توسط انجمن کاریکاتور استان و با حمایت معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار گردیده مجموعا ۳۰۶ اثر از ۶۵ هنرمند سراسر جهان به نمایش در می‌آید که از جمله هنرمندان شاخص حاضر در این نمایشگاه می‌توان به سید مسعود شجاعی طباطبایی؛ رییس خانه کاریکاتور ایران، لوییس کارلوس فرناندس؛ بهترین کاریکاتوریست آمریکایی جنوبی، جیتت کاستا؛ دارنده بیش از یکصد عنوان برتر از جشنواره‌های جهانی و شانکار پامارثی؛ بهترین کاریکاتوریست چهره جشنواره ورلد پرس کارتون اشاره کرد.

این نمایشگاه ضمن رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی (استفاده از ماسک) تا پایان تیر ماه در دو نوبت صبح و عصر پذیرای علاقه‌مندان به هنر‌های تجسمی و کارتون و کاریکاتور خواهد بود.

در حاشیه این نمایشگاه و در جریان بازدید حاضران از تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد، فعالیت این تالار پس از چند ماه تعطیلی به دلیل بازسازی و تجهیز مجدد، از سر گرفته شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار