در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

راه اندازی نهضت آموزش برای معلمان در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از مرداد

مدیرکل مشاوره، امور تربیتی و مراقبت از راه اندازی نهضت آموزش و توانمندسازی معلمان و دانش آموزان در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از مرداد امسال خبر داد.

مسعود شکوهی مدیرکل مشاوره، امور تربیتی و مراقبت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهیدات انجام شده این اداره کل برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: آسیب‌های اجتماعی عوامل زمینه‌ای بسیاری از قبیل عوامل فرهنگی، اجتماعی، خانوادگی و فردی را مورد توجه دارد و برای همین اموزش‌هایی را در بعد فردی در نظر داریم.

او ادامه داد: آموزش و آگاهی بخشی به دانش آموز از عوامل موثر در مقابله با این موضوع بوده که در برنامه درسی و فوق برنامه دانش آموزان آمده است از طرفی بهش دیگری از کار هم آموزش والدین خواهد بود.

شکوهی با اشاره به اجرای برنامه نماد گفت: در برنامه مراقبتی در نظر گرفته شده از مرداد امسال تا آبان نهضت آموزش و توانمندسازی برای همکاران فرهنگی و دانش آموزان را پیش بینی کردیم تا موضوع مراقبت اجتماعی در در سطوح اولیه آموزش داده شود.

مدیرکل مشاوره، امور تربیتی و مراقبت همچنین راه اندازی سامانه جامع را از دیگر عوامل در نظر گرفته شده برای مواجهه با آسیب‌های اجتماعی دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار