آیا رقیب ترامپ به زوال عقل دچار شده است؟

به دلیل اشتباهات مکرر رقیب انتخاباتی ترامپ در کنفرانس خبری اخیرش و عدم حضور او در مجامع عمومی شبهاتی از زوال عقل او مطرح شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، جو بایدن، نامزد انتخاباتی دموکرات‌ها و رقیب ترامپ در انتخابات آتی آمریکا در سال جاری، در اولین کنفرانس خبری خود پس از سه ماه گاف‌های بسیاری داشته که از همین رو شبهات زیادی بر زوال عقل او ایجاد شده است.

بایدن پس از سه ماه اولین کنفرانس خبری خود را برگزار کرد اما در طول آن اشتباهات و گاف‎‌های بسیاری به چشم می‌خورد. به همین دلیل در انتهای جلسه یکی از خبرنگاران  از او درباره انجام آزمایش «زوال عقل» پرسید و او هم در پاسخ گفت: «من این تست را داده‌ام در واقع باید بگویم مرتب این تست را انجام می‌دهم. اما بی‌صبرانه منتظرم تا توانایی عقلی من را با رقیبم مقایسه کنید.»

این پاسخ هوشمندانه بایدن باعث شد تا سوالات بسیاری در اذهان آمریکایی‌ها شکل بگیرد مانند: «او کجا تست داده؟» یا «اصلا دلیل تست مداوم او چه بوده است؟»

البته بیشتر افراد گفته‌اند منتظر انتشار پاسخ تست‌های او هستند!

ستون‌نویس روزنامه واشنگتن‌پست نیز با رجوع به فاکس نیوز درباره سلامت بایدن ابراز نگرانی کرده و نوشت: «فاکس نیوز به طور مرتب گوشزد می‌کند بایدن به زوال عقل دچار شده است.»

او در ادامه با اشاره به آنکه این نامزد انتخاباتی مدت زیادی فعالیتی نداشته، گفت ترامپی‌ها معتقدند بایدن «در زیرزمین خانه خود پنهان شده است.»

به عبارتی می‌توان گفت ناپدید شدن و در مجامع عمومی حاضر نشدن بایدن این شک را بوجود آورده که او دچار زوال عقل شده است.

این مسئله تا جایی پیش رفته که درخواست پاسخ چکاپ او داده شده اما در طول این مدت او تنها از آزمایشات جسمانی خود رونمایی کرده و هیچ اطلاعاتی از انجام تستی مربوط به توانایی عقلی خود منتشر نکرده است.

همچنین یکی از متخصصان پزشکی عمومی دانشگاه ایلینوی شیکاگو نیز با اشاره به تست‌های بایدن گفته است او از نظر جسمانی حال بسیار خوبی دارد و تنها آزمایشی که روی او انجام نشده «تست توانایی عقلی» اوست.

در آخر آنکه این مسئله تنها برای هواداران دونالد ترامپ جای پرسش نبوده و همراهان دموکرات بایدن نیز ابراز نگرانی کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۵ ۱۳ تير ۱۳۹۹
بنابراین باید منتظر سلمان دوم اینبار در امریکا بود رئیس جمهور فعلی یک احمق تمام عیار و رئیس جمهور اینده یک فرد دارای زوال عقلی , چه شود ؟ جهان با چه رئیس جمهوری در امریکا مواجه خواهد شد که هرلحظه منکر سخنان قبلی خود میشود دراینصورت مترسکی بیش نخواهد بود و تمام کارها بدستور معاون او انجام میشود
آخرین اخبار