سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

وضعیت آب و هوا در ۱۳ تیر؛ بارش پراکنده باران در ارتفاعات شمال شرق تهران

امروز در ارتفاعات کرمان، سمنان و ارتفاعات شمال شرق تهران افزایش ابر، بارش پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان، ارتفاعات کرمان، ارتفاعات شمال هرمزگان، ارتفاعات شمال شرق تهران و ارتفاعات سمنان افزایش ابر، بارش پراکنده باران و گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد، شنبه این شرایط را برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ارتفاعات تهران، ارتفاعات کرمان و شمال هرمزگان خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید


یکشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال کردستان، شمال زنجان، ارتفاعات تهران، ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود و روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه این شرایط در ارتفاعات تهران رخ خواهد داد.

روز جمعه در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، قم، مرکزی و اصفهان وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که پاره ای از مناطق سبب خیزش گردوخاک محلی خواهد شد. از جمعه تا دوشنبه در مناطقی از شرق و جنوب شرق به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد.

هفته آینده نوسانات دمایی در اغلب مناطق کشور حدود ۲ تا ۳ درجه خواهد بود، از جمعه تا پنج شنبه هفته آینده روند افزایشی نسبی دما ۴ تا ۸ درجه در سواحل شمالی کشور و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت آب و هوا در ۱۳ تیر؛ کاهش دما در اغلب استان‌های کشور

وضعیت آب و هوا در ۱۳ تیر؛ کاهش دما در اغلب استان‌های کشور

وضعیت آب و هوا در ۱۳ تیر؛ کاهش دما در اغلب استان‌های کشور

وضعیت آب و هوا در ۱۳ تیر؛ کاهش دما در اغلب استان‌های کشور

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار