امام جمعه بوشهر:

مسئولان برای مهار کرونا و مردم در رعایت دستورهای بهداشتی بیشتر بکوشند

امام جمعه بوشهر بر تلاش بیشتر مسئولان در مهار کرونا تاکید کرد و از مردم نیز خواست دستورهای بهداشتی را دقیق رعایت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه خود که امروز منتشر شده با تبریک سالروز میلاد عالم آل محمد امام علی بن موسی الرضا (ع)، نوشته است، امام رضا(ع) مظهر کمال ایمان و تجلی الطاف بی پایان الهی هستند که جهان اسلام را در شرایط سخت و پیچیده آن روز نجات دادند و جهانی کردند. آن امام بزرگوار از مکتب اهل بیت (ع) پاسداری کردند و بارگاه نورانی‌شان، قلب آسمانی و تپنده ایران اسلامی است.

او همچنین از خادمان حرم رضوی که به مناسبت دهه کرامت به استان بوشهر سفر کردند و همه برگزار کنندگان جشن زیر سایه خورشید در استان هم قدردانی کرد.


بیشتر بخوانید:


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین به وضعیت قرمز و خطرناک استان در زمینه ویروس کرونا اشاره کرده و آورده است، می‌طلبد مسئولان در عرصه مدیریتِ مهار و کنترل این بیماری دقت و مجاهدت بیشتری کنند و مردم نیز دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور دقیق رعایت و به دیگران نیز توصیه کنند. بی تردید در صورت مراعات نکردن، شاهد شیوع گسترده بیماری و فوت افراد خواهیم بود.

آیت الله صفایی بوشهری با تشکر از  شبانه روزی کارکنان بهداشت و درمان،  از گروه‌های جهادی و مردمی تقاضا کرده است با تهیه ماسک‌های مناسب به مردم یاری رسانند.

او از کارفرمایان هم خواسته است، حقوق کارکنان و کارگران را به موقع پرداخت کنند تا در این شرایط سخت اقتصادی و شیوع بیماری کرونا بتوانند زندگی و معیشت خود را با حداقل‌های مالی موجود مدیریت کنند.

امام جمعه بوشهر، اشتغال جوانان و حل مشکل اقتصادی و معیشت مردم، تسریع در احداث راه آهن، تامین آب آشامیدنی استان و مهار بیماری کرونا را از مهمترین مسائل روز استان عنوان و ابراز امیدواری کرده است، مسئولان بتوانند این مشکلات را با تأمین اعتبارات لازم حل کنند.

صفایی بوشهری در پیام آدینه خود، با اشاره به چهاردهم تیر روز قلم، این روز را به تلاشگران فرهنگ و ادب تبریک گفته و یاد و خاطره شهدای این حوزه به ویژه شهید آوینی را گرامی داشته است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.