پیام‌های دریافتی در سیزدهم تیر؛

از تأخیر در تحویل دادن خودرو توسط سایپا تا نبود نظارت بر مطب‌های شخصی

پیام‌های رسیده در تاریخ سیزدهم تیر در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ سیزدهم تیر ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


ب

 



کلاهبرداری شرکت ایساتیس صنعت
این شرکت مبلغ ۱۵۷۰۰۰۰۰۰ از من کلاهبرداری کرده که ماشین جک بهم تحویل بده، اما در موعد تحویل گوشی هاشون خاموش کردن و دفترشان بستند.



شکایت از سایپا
سلام و خسته نباشید من در شهر زاهدان زندگی می‌کنم ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ ماشین تیبای صندوق‌دار خریدم و ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ تکمیل وجه کردم و تا امروز ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ نیامده و هر چه پیگیر می‌شوم می‌گویند خبری نیست یا می‌گن تیبا تولید نمیشه مثل من در ایران شاید ۱۰۰۰۰ نفر شاید باشد من چه کارکنم که بعد از ۳ سال بتونم ماشینم بگیرم و جواب درستی نمیدن از شما خواهش می‌کنم منو راهنمایی کنید به کارخانه زنگ زدم و نمایندگی زاهدان رنگ زدم جواب نمی‌دهند لااقل شما پیگیر باشید ممنونم.



آب‌های زیرزمینی زیر ساختمان؛ در مسکن مهر ماهدشت
الآن چند سال هست؛ آب‌های زیرزمینی که از بالادست می‌آید و از زیر ساختمان‌های مسکن مهر ماهدشت (شهرک البرز)؛ سه‌راهی اول؛ روبروی فروشگاه رفاه؛ بلوک آ ۱۰ کوهدشت؛ می‌گذرد و علاوه بر اینکه پایه‌های بالغ بر ۱۰ بلوک ۶۴ واحد داخل آب هست؛ چاله‌های آسانسور پر از آب و غیرقابل استفاده هست. شاید ۱۰۰‌ها نامه اعتراضی به مسکن و آبفا و شهرداری داده شده؛ اما دریغ از همتی از سوی مسئولین. تو رو خدا به گوش مسئولین برسانید تا قبل از اینکه فاجعه انسانی اینجا رخ بدهد. با تشکر



سایت dideo، یوتیوب بدون فیلترشکن
سلام. سایت یوتیوب به دلایل واضحی فیلتر است. اما سایت dideo.ir ایرانی با شعار "یوتیوب بدون فیلترشکن" ایجاد شده است و فیلم‌های یوتیوب بدون دردسر در دسترس است. در این بین شاید حتی فیلم‌هایی با لحظات مشکل دارد نیز رؤیت شود. این مسئله نیاز به نظارت یا فیلتر شدن دارد.



حق مسکن کارگران
با سلام، وزارت رفاه در خردادماه برای حقوق کارگران جلسه برگزار کرد و قرار شد مصوبه افزایش حق مسکن کارگران را نیز در هیئت دولت مطرح و به نتیجه برساند، اما تاکنون خبری از تائید حق مسکن کارگران نشده است لطفاً از وزارتخانه پیگیر باشید، چون نزدیک به نیمی از ماه تیر نیز گذشته است، اما هنوز خبری نیست.



شلوغی شدید مرکز تعویض پلاک
صبح زود یه سری به مرکز تعویض پلاک میثم تهران بزنید، و صف شدیداً شلوغ و طولانی که اونجا هست رو ببینید. صف چند کیلومتری، از جلوی مرکز تا خیابان کاریش که دور میزند و از جاده اصلی دوباره وصل میشه به همون صف قبلی این‌همه جمعیت این‌همه یی برنامگی و سو مدیریت، از کجا می‌آید؟ این‌همه جمعیت میرن داخل و بدون در نظر گرفتن فاصله و شرایط بهداشتی ساعت‌ها تو هم چرخ می‌خورند، اون کارکنان چه گناهی کردن که هرروز باید شاهد چنین وضعی باشند؟ یعنی کسی هست یک‌بار هم که شده برای جان مردمش برای رضایت خدا یه گزارش مفصل تهیه کنه؟ حتی من شنیدم که قبلاً خبرنگاران رفته بودن و مسئولین مرکز به محض این که متوجه شدن درب ورودی رو بستن و گفتن ما دیکِ راه نمیدیم داخل، ولی به محض اینکه گزارشگر رفته دوباره درب باز شده یا اینکه وقتی فهمیدن خبرنگار اومده سریعاً بین پرسنل ماسک و ضدعفونی پخش کردن در صورتی که قبلش هم‌چین خبری نبوده ...



عدم آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت
چرا جمع کثیری از اهالی چوبر تالش بعد ۴۰سال همچنان با مشکل عدم آنتن دهی تلفن همراه و نبود اینترنت مواجه هستند مسئولین مربوطه چه پاسخی برای حل این مشکل اساسی مردم چوبر دارند.



آی گپ
چرا فعالیتتان در پیام‌رسان آی گپ متوقف شده است. من از اون پیام‌رسان استفاده می‌کنم و الآن برای خبر دچار مشکل شده‌ام.



مسکن ملی
بنده در طرح مسکن ملی ثبت‌نام کردم و برای دومین بار رد درخواست شدم. با اینکه بنده ۵۰ سال هست مستأجر هستم. پس این مسکن ملی حق چه کسی است؟ کلیه مدارک را نیز ارسال کردم. هیچ سامانه و تلفنی هم پاسخگو نیست. در سایت وزارت راه و شهرسازی و مسکن قسمت تلفن ارتباط مردمی بار‌ها تماس گرفتم، اما هیچ‌کدام از شماره‌ها جوابگو نیستند.



عدم نظارت بر مطب‌های شخصی
بنده در تاریخ ۹۸/۸/۲۹، جهت معاینه آفت دهانی به پزشک متخصص پاتولوژیست مراجعه کردم وایشان بعد از یک ربع (۱۵ دقیقه) معاینه و نوشتن دارو که داروی تجویزشده حدود ۲۰ هزارتویمان بود، مبلغ ۲۵۰ هزارتویمان ویزیت دریافت کردند درحالی‌که نرخ دریافت ویزیت پزشک متخصص در سال ۹۸ مبلغ ۴۱ هزارتویمان هست. علی رقم ۸ ماه از شکایت بنده به سامانه ۱۹۰، بازرسی وزارت بهداشت و همینطور معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و تحویل مدارک این تخلف هنوز نتیجه‌ای حاصل نشده. خواهشمندم در صورت امکان این مشکل و پیگیری فرمایید. در ضمن فاکتور این ویزیت به پیوست ارسال می‌گردد...



کرم ماهزاد
سلام مشکل من هم کرم ماهزاد بود دقیقاً با همین شرایط و کسی هم پاسخگو نبود. در صورت امکان مورد من هم پیگیری بشه ممنونم.



وام کرونایی رانندگان
سلام بابا جمع کنید این مسخره بازی‌هارو با این وام دادنتان هی تو اخبار اعلان می‌کنید که به رانندگان وام می‌دید، ولی وقتی به بانک مراجعه می‌کنیم میدونید چی از ما می‌خواهند ضامن خوش‌حساب و کلی سند و مدرک اخه مگه بیمه و کارت هوشمند ما سند و مدرک نیستن یا همین هوشمند و بیمه ما میتونن ضامن ما بشن اونم به خاطر شش میلیون واقعاً مسخره‌اید به خدا.


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار