یوسفوند، سکاندار هیأت فوتبال ملایر شد

با درخواست سرپرست اداره ورزش و جوانان، مهدی یوسفوند رییس هیأت فوتبال ملایر شد.

یوسف وند سکاندار  هیأت فوتبال ملایر شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی یوسفوند، رییس جدید هیأت فوتبال ملایر در این خصوص گفت: من از کادر قدیمی هیأت فوتبال درخواست داشتم که در کنار ما بمانند و در رشد فوتبال ملایر ما را یاری دهند چون بهترین راه برای موفقیت فوتبال نیمه جان ملایر همدلی و دوستی است.

او ادامه داد: البته من چندین کمیته برای هیأت جدید تعریف کردم و باید آنها را فعال کنیم اول کمیته محلات است که برای کشف استعدادها در سطح شهر و روستا حتما باید فعال شود و کمیته فرهنگی که کار‌های بزرگی را ما می‌توانیم در آن انجام بدهیم.

رئیس تازه نفس هیأت فوتبال ملایر در ادامه بیان کرد: سربلندی خانواده بزرگ فوتبال ملایر و اهمیت به نسل جوان و باشگاه‌های فوتبال راه سربلندی فوتبال ملایر است.

یوسفوند حضور تماشاچیان در ورزشگاه‌ها را مهم دانست و اظهار کرد: سال‌ها است که ورزشگاه‌های ملایر متأسفانه خالی از تماشاچی است که ما می‌خواهیم با آوردن تیم‌های مطرح به شهرستان و برگزاری مسابقات چهارجانبه بین تیم‌های بزرگ کشور و ملایر دوباره پای مردم را به ورزشگاه‌ها باز کنیم.

او بیان کرد: نیاز‌ها و مشکلات اصلی فوتبال ملایر را شناسایی کرده ایم که با همکاری اعضا هیأت فوتبال برای تحول فوتبال و فوتسال ملایر یکی یکی آنها را اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: همدان ، هیأت فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.