بنزما محاکمه می‌شود

ستاره فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل ماجرای باج خواهی از هم تیمی سابق خود در تیم ملی کشورش پای میز محاکمه قرار خواهد گرفت.

بنزما محاکمه می‌شودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کریم بنزما، ستاره تیم فوتبال رئال مادرید ممکن است به دلیل ماجرای پنج سال پیش مربوط به باج خواهی از هم تیمی سابقش در تیم ملی فرانسه دادگاهی شود.

دادستان‌های فرانسه از کریم بنزما خواسته اند تا در رابطه با تلاش برای باج خواهی از "متئو والبوئنا" در سال ۲۰۱۵ در دادگاه حاضر شود.

گفته می‌شود مهاجم رئال مادرید پنج سال قبل، پیش از بازی دوستانه مقابل ارمنستان، در نقشه اخاذی از "والبوئنا" دست داشته است.

بنا به گزارش‌ها، آن سال باجگیران با در دست داشتن فیلمی از "فساد اخلاقی" والبوئنا، ضمن تماس با این بازیکن او را تهدید کردند که اگر مبلغ مدنظرشان را نپردازد، فیلم خصوصی او را منتشر خواهند کرد و در این بین بنزما مظنون به تشویق هم تیمی سابق خود برای پرداخت مبلغ درخواستی باجگیران است.

بنزما به طور مداوم هرگونه مشارکت و همدستی در نقشه باجگیری را رد کرده و همواره اصرار داشته است که او فقط موضوع را با والبوئنا در میان گذاشته تا به او هشدار دهد که چنین فیلمی وجود دارد.

والبوئنا پیش از این ادعا کرده بود که بنزما از او خواسته است تا برای جلوگیری از انتشار فیلم در فضای عمومی، مبلغ را پرداخت کند و طی مصاحبه‌ای در نوامبر ۲۰۱۵ اقدامات هموطن خود را محکوم کرد.

از آن  زمان به بعد کریم بنزما برای تیم ملی کشورش بازی نکرده است، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی  فرانسه، علنا گفته که این مهاجم "از خط قرمزعبور کرده" است، و اکنون دادستان منطقه ورسای خواستار محاکمه این بازیکن ۳۲ ساله به همراه چهار مظنون دیگر این پرونده شده است.

بنزما با پیراهن مادرید یکی از بهترین فصل‌های خود را تجربه می کند، این مهاجم فرانسوی در ۴۲ مسابقه در تمام رقابت‌ها ۲۲ گل برای تیم زین الدین زیدان به ثمر رسانده است.

والبوئنا، بازیکن سابق مارسی و لیون در حال حاضر در المپیاکوس یونان بازی می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.