نماینده ولی فقیه در سوریه:

روی آوردن دشمن صهیونیستی به جنگ اقتصادی نشان از درماندگی آن‌هاست

آیت الله طباطبایی گفت: دشمن آمریکایی صهیونیستی وقتی نتوانست در جنگ نظامی ملت سوریه را شکست بدهد به جنگ اقتصادی روی آورد که نشان از درماندگی و استیصال آن‌هاست.

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دمشق که در مصلی حرم حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد ضمن تبریک ولادت حضرت امام رضا علیه السلام، به بیان فضائل و کرامات امام پرداخت.

آیت الله طباطبایی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه منطقه غرب آسیا شاهد تحولات جدیدی است و وارد مرحله مهمی از تاریخ شده است، افزود: امروز مصاف و درگیری جبهه حق و باطل عیان شده است و دشمن آمریکایی صهیونیستی هر روز در حال برنامه ریزی توطئه‌ای جدید علیه محور مقاومت و مردم آن است که بعضی مزدوران و ارتجاع عرب منطقه نیز با آن‌ها همراهی و همکاری می‌کنند.


بیشتر بخوانید


وی تاکید کرد: با این حال به توفیق الهی موازنه قدرت به سمت جبهه حق قرار دارد و با ایستادگی و مقاومت پیشرفت ما و نابودی استکبار قطعی خواهد بود.

آیت الله طباطبایی ملت سوریه را مثال موفق یک کشور مقاوم عنوان کرد و ادامه داد: همه دیدیم که ملت سوریه با مقاومت و ایستادگی خود توانست دشمن تکفیری داعش را نابود کند و از بین ببرد.

نماینده ولی فقیه در سوریه، با اشاره به درماندگی دشمن در جنگ نظامی، اظهار کرد: دشمن آمریکایی صهیونیستی وقتی نتوانست در جنگ نظامی ملت سوریه را شکست بدهد به جنگ اقتصادی روی آورد که نشان از درماندگی و استیصال آن‌هاست.

آیت الله طباطبایی در پایان سخنان خود نقشه‌های دشمنان را شکست خورده دانست و به این آیه قرآن اشاره کرد: و یمکرون و یمکرالله و الله خیرالماکرین.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار