پیام تبریک رئیس اتاق بازرگانی آبادان به مناسبت روز قلم

همزمان با روز قلم رئیس اتاق بازرگانی آبادان در پیامی این روز را به تمام اهالی اندیشه و اهل قلم کشور تبریک گفت.

غلامرضا اکبری زاده رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با بیان اینکه امروز روز قلم است،روزی که با بهانه‌ای دیگر حرمت قلم و پاسداشت اصحاب قلم را گرامی می‌داریم گفت: جامعه‏‌ای که در آن اصحاب قلم‏ به فکر و اندیشه نپردازند، جامعه ای مرده و بی‏ تحرک خواهد بود.

او با اشاره به حدیث حضرت امام علی (ع)  که می‏‌فرماید:  اندیشه‏‌های دانشمندان، به بلندای قدرت قلم ‏هایشان است ادامه داد: بی‌شک تاثیر قلم از هر چیزی فراتر است که تاریخ بشریت گواه ماندگاری آن است.

 رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی آبادان تصریح کرد: قلم زبان خداست، امانت آدم است و ودیعه عشق و اهالی قلم رسولان سعادت بشر. قلم، زبان عقل و معرفت و احساس انسان‌ها و بیان کننده تفکر، اندیشه و شخصیت صاحبان آن است.

اکبری زاده  گفت: روز چهاردهم تیر روزی برای یادآوری حرمت، منزلت و قداست قلم و اصحاب قلم و مجالی برای پاسداشت نویسندگان و فعالان عرصه فرهنگ و اندیشه است.

او افزود: این روز فرخنده را به تمام اهالی اندیشه و اهل قلم تبریک عرض می کنم  و امیدوارم قلم اندیشمندان همواره در راه خدمت به خلق و تعالی فرهنگ و اندیشه این سرزمین بچرخد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.