در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تکذیب تبدیل آب شرب تهران به پساب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در خصوص شایعاتی مبنی بر تبدیل آب شرب تهران به پساب توضیحاتی ارائه داد.

تکذیب تبدیل آب شرب تهران به پسابمحمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اینکه ۹۰ درصد آب شرب کشور به پساب تبدیل می‌شود گفت: خیر اصلا این مورد صحت ندارد و به شدت تکذیب می‌کنم.
او با اشاره به افزایش مصرف آب شرب در پایتخت افزود: روزانه ۴۰۰ هزار متر مکعب آب در تهران مصرف می‌شود و امسال بعد از شیوع کرونا هیچ روزی زیر سه میلیون متر مکعب مصرف آب شرب در تهران نداشتیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: در خصوص موضوع پساب هم به نقطه نظرات مشترکی رسیدیم چراکه موضوع آب‌های زیر زمینی همواره دغدغه مسئولان بوده است.


بیشتر بخوانید

بختیاری بیان کرد: این روز‌ها ۸۵۰ میلیون متر مربع آب از حوزه‌های زیرزمینی آب برداشت می‌کنیم، اما با اجرای طرح فاضلاب دیگر این آب به زیر زمین تزریق نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران تصریح کرد:نیاز آبی ما ۳۴ میلیون مترمکعب است در حالی که امروز ۲۲ میلیون مترمکعب آب بیشتر نداریم و نکته مهم‌تر این است که در افق برنامه به ۵۰ میلیون متر مکعب آب نیاز داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گسترش فضاي سبز
۱۹:۱۱ ۱۹ تير ۱۳۹۹
فضاي سبز شهري بايد از طريق قنوات زير زميني آبياري شود و ذخيره سازي منابع آبهاي زميني ميتواند در مخازن بزرگ حفظ و نگهداري و گسترش فضاي سبز را از داخل شهرها بهبود داد تا آلايندگي زيست محيطي ناشي از دورد خودروها تاثيري در افزايش آلودگي هوا نداشته باشند ... هوا تميز است چون درختان زنده هستند و هنوز سبز و بانشاط هستند اجازه ندهيم با كمبود آبياري درختان فضاي شهري از درخت خالي و تهي شود .
آخرین اخبار