بایدن: اگر آمریکا متحد نشود با بحران عمیقی مواجه خواهد شد

نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری گفت : اگر این کشور متحد نشود با بحرانی بسیار عمیق مواجه خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جو بایدن نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر این کشور در ویدئو کنفرانسی با حضور تعداد از دانشجویان و فارغ التحصیلان این کشور ضمن انتقاد از دونالد ترامپ و جمهوری‌خواهان گفت: اگر این کشور را متحد نکنیم با بحرانی بسیار عمیق مواجه خواهیم شد.

 

بایدن ادامه داد: انتخابات پیش رو مهم‌ترین انتخابات تاریخ این کشور است و علت آن هم این نیست که من نامزد این انتخابات هستم. زیرا چهار سال ریاست جمهوری دونالد ترامپ در این کشور شاخص ملی را به شدت تضعیف کرده است. من فکر می‌کنم ما با تهدیدی جدی مواجه هستیم و باید با این تهدید به عنوان یک کشور متحد مواجه شویم. رئیس جمهور کنونی نمی‌تواند برای عبور از شرایط فعلی راهکاری ارائه کند.


بیشتربخوانید: ترامپ: بایدن باید تست زوال عقلی بدهد


 

نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: ترامپ و جمهوریخواهان در سنا از انجام وظایف خودشان سرباز می‌زنند. این به هیچ وجه قابل قبول نیست. رویکرد آنها به این معنا است که این افراد خود را بالاتر از قانون می‌دانند. باید این اطمینان ایجاد بشود که دانشجویان به علت ناتوانی از پرداخت شهریه‌ها از دانشگاه‌ها اخراج نمی‌شوند.

 

او ادامه داد: ما نه تنها نتواسته ایم برای فارغ التحصیلان کار ایجاد کنیم، بلکه حدود ۹۰۰ هزار فرصت شغلی را در بخش آموزش‌های محلی از زمان شروع شیوع ویروس کرونا به علت کاهش بودجه‌ها حذف کرده ایم. این وضع کاملا غیرقابل قبول است. ما پیش از کرونا هم در سطح ملی با کمبود تعداد معلمان مواجه بوده ایم.

 

جو بایدن در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: بعد از شیوع کرونا تغییرات بسیار گسترده‌ای به وقوع پیوسته اند. این ویروس افراد بسیار زیادی را تحت تاثیر قرار داده است. شیوع این ویروس افراد بسیار زیادی را در وضع مرگ قرار داده است. زیرا این ویروس کارگران و کارکنانی را که خدمات اولیه موردنیاز شهروندان را تامین می‌کنند به شدت تحت تاثیر قرار داده است. این قشر از کارکنان و کارمندان اکثرا افراد رنگین پوست مانند سیاهپوست ها، لاتین تبار‌ها و آسیایی تبار‌ها هستند. من با خانواده جورج فلوید ملاقات کردم و نمی‌توانم درد آن‌ها را تحمل کنم. ما باید این وضع را تغییر دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار