معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری کلاس‌های جبرانی در انتظار مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید فیروز عسگری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های جبرانی در انتظار مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا است.

او افزود: در صورت تصویب این موضوع کلاس‌های جبرانی برای دانش آموزانی که نمره حدنصاب را در امتحانات خرداد ماه کسب نکرد ه‌اند، بر اساس سه سناریو برای وضعیت سفید، زرد و قرمز تعریف شده است و منتظر اجرای این سناریو‌ها بر اساس دستور ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.


بیشتر بخوانید


عسگری اضافه کرد: در وضعیت سفید کلاس‌ها بر اساس روال سابق به صورت کاملا حضوری، در وضعیت زرد با نیمی از ظرفیت به صورت حضوری و نیمه حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در وضعیت قرمز کلاس‌ها از طریق شبکه شاد در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: هزینه کلاس‌ها نسبت به پارسال افزایش مخصوصی نداشته و پیش بینی می‌شود بر اساس نیاز دانش آموزان در مقطع متوسطه اول برای دروس ریاضی، علوم و زبان و در مقطع متوسطه دوم برای دروس ریاضی، فیزیک و شیمی برگزار خواهد شد.

عسگری گفت: ۲۰ تا ۲۷ تیرماه آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی، تیزهوشان و المپیاد‌های علمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.