بزرگ‌ترین دغدغه سرمربی تیم ملی فوتسال قبل از جام ملت‌های آسیا

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان این روز‌ها، قبل از آغاز جام ملت‌های آسیا با دغدغه بسیار بزرگی رو به رو شده است.

بزرگ‌ترین دغدغه سرمربی تیم ملی فوتسال قبل از جام ملت‌هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان تا کمتر از ۵ ماه دیگر باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده شود، این در حالی است که ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با چالش و دغدغه‌های بسیار مهمی مواجه شده است. یکی از این دغدغه‌ها نبود امکانات مناسب برای آماده سازی بازیکنان تیم ملی برای مسابقات جام ملت‌های آسیا است. پس از آنکه شیوع ویروس کرونا بیشتر رقابت های ورزشی را لغو کرد، به دنبال آن مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا لغو و به احتمال بسیار زیاد آبان ماه برگزار می‌شود. از همین رو کادر فنی تیم ملی برای آن که بتواند بازیکنان را تا آغاز جام ملت‌ها به شرایط ایده آل برساند، کار بسیار سختی خواهد داشت. زیرا بیشتر بازیکنان چیزی در حدود ۳ ماه از شرایط بازی‌ها به دور بودند و نتوانستند تمرینات مناسبی را برگزار کنند و کادر فنی باید دلخوش به بازی‌های دوستانه‌ای باشد که هر لحظه ممکن است یکی از بازیکنان با مصدومیت مواجه شوند.


بیشتر بخوانید:


ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: کار ما امسال در مسابقات جام ملت‌ها بسیار سخت خواهد بود و کشور‌های ژاپن و تایلند به دلیل امکانات خوبی که در اختیار دارند، خود را به خوبی برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

ناظم الشریعه ادامه داد:  اگر ما می‌خواهیم دوباره در مسابقات جام ملت‌ها بر بام آسیا قرار بگیریم باید تیم ملی را از همه لحاظ مورد حمایت قرار داده تا بازیکنان بدون هیچ دغدغه و مشکلی پا به مسابقات قهرمانی آسیایی بگذارند.

ملی پوشان فوتسال کشورمان قرار است قبل از جام ملت‌های آسیا در تورنمنت های مهمی شرکت کنند و این بازی‌ها می‌تواند به آماده شدن بازیکنان بسیار کمک کند. اولین تورنمنتی که تیم ملی باید به میدان برود، مسابقات جام صدرا است که قرار است شهریور ماه به میزبانی کشورمان در شهر شیراز برگزار شود. کمیته فوتسال تا امروز با کشور‌های کویت، عراق، بلاروس، اسلواکی، فرانسه صحبت‌هایی را انجام داده اند تا در صورت توافق بتوانیم چند بازی دوستانه در قالب رقابت‌های ۶ جانبه با آن‌ها انجام دهیم.

بعد از این تورنمنت تیم ملی قرار است اوایل مهر ماه به جمهوری آذربایجان رفته و با این کشور هم چند بازی دوستانه برگزار کند تا در فاصله چند هفته مانده به آغاز جام ملت‌ها بازیکنان ملی پوش کشورمان با آمادگی بالایی راهی مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

مسابقات جام ملت‌های آسیا به احتمال بسیار زیاد از ۱۴ تا ۲۵ آبان ماه به میزبانی ترکمنستان برگزار خواهد شد و ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده اند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار