اختصاص کاغذ یارانه‌ای برای ناشران فعال استان قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین از اختصاص تسهیلات کاغذ یارانه‌ای برای ناشران فعال استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دیدار با هیئت مدیره تعاونی ناشران استان که در آستانه ۱۴ تیر روز قلم صورت گرفت گفت: تمام ناشران دارای پروانه نشر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه توزیع کاغذ به نشانی paperds.ir و ارائه گزارش عملکرد طی سال‌های ۹۷-۹۸ و امسال درخواست‌های خود را بارگذاری کنند و پس از تایید، کاغذ یارانه‌ای به آن‌ها اختصاص داده می‌شود.

اسماعیلی افزود: کاغذ‌هایی که از طریق سامانه توزیع در اختیار ناشران قرار می‌گیرد بر اساس قیمت تمام شده مورد تایید سازمان حمایت و کار گروه ساماندهی کاغذ است.

وی با اشاره به اینکه تعداد ناشران استان بیش از ۵۰ ناشر است و تعداد اندکی از آنان فعالیت مستمر دارند اضافه کرد: ناشران فعال استان، پس از طی مراحل ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز موفق به دریافت کاغذ یارانه‌ای برای انتشار کتب خود شده اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: ناشران ثبت نام کننده از سال ۹۸ تا کنون دو هزار و ۴۶۴ بند کاغذ تحریر و بالک در ابعاد مختلف دریافت کرده اند که این موضوع موجب رونق تولید کتاب در استان شده است.

به گفته اسماعیلی، تخصیص مجدد کاغذ به ناشران منوط به ارائه گزارش از سوی ناشر به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدید و شمارش کتب منتشره است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار