شهر شاهو ظرفیت و پتانسیل‌های فراوانی در بخش گردشگری دارد

فرماندار شهرستان روانسر گفت : شهر شاهو ظرفیت و پتانسیل‌های فراوانی به ویژه در بخش گردشگری دارد و مستعد توسعه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سعدی مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر گفت : توسعه این شهر نیازمند سرمایه گذاری است و با توجه به ظرفیت‌های موجود ضرورت دارد در سال جهش تولید سرمایه گذاری جدید صورت بگیرد.

او گفت : شهرداری و شورا نقش اثرگذاری در سرمایه گذاری و تحقق شعار سال دارند.

فرماندار روانسر افزود: نبود درآمد پایدار در شهرداری شاهو یک معضل اساسی است و شهرداری باید به دنبال خلاقیت و درآمدزایی باشد.

مصطفی زاده، نبود زیرساخت‌ها و عدم جذب سرمایه گذار را از دیگر مشکلات شهرداری عنوان کرد و افزود: جذب سرمایه گذاری خصوصی می‌تواند توسعه شهر را تسهیل کند و از سرمایه گذاران استقبال می‌کنیم.

او ادامه داد: شهرداران و شورای شهر بازیگران توسعه شهر هستند که با همدلی، همفکری و هم افزایی باید شتاب دهنده توسعه شهر باشند.

فرماندار روانسر افزود: رسیدن به توسعه شهری نیازمند اعتمادسازی بین مردم است و اولویت اصلی باید بهره گیری از افکار مردم باشد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری گفت: باتوجه به ظرفیت‌هایی که در شهر شاهو وجود دارد شهرداری باید به دنبال ایجاد درآمد‌های پایدار باشد.

سعید سلیم ساسانی افزود: یکی از ضرورت‌های شهرداری شاهو ایجاد جایگاه C.N.G است که حمایت خواهیم کرد تا با اعطای تسهیلات، شهرداری این جایگاه را ایجاد کند و یک منبع درآمد برای شهرداری شاهو باشد.

او ادامه داد: مشارکت پذیری یکی از اولویت‌هایی است که شهرداری باید به دنبال آن باشد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری گفت: شهرداری و شورا باید ساختار منسجمی داشته باشند تا بتوان به اهداف تعیین شده رسید.

ساسانی افزود: شورای شهر باید برنامه توسعه شهر را تدوین کند و شهرداری بر اساس آن حرکت کند و از هر فرصتی برای توسعه شهر باید بهره برد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار