نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر لزوم بسط و گسترش کمک‌های خیّران به محرومان تأکید کرد و گفت : سیره ائمه معصومین (ع) کمک به محرومان و نیازمندان بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : ما باید براساس دستورات آن بزرگواران محرومان جامعه را دریافته و کمک‌های لازم را برای تعادل زندگی آن‌ها معمول بداریم.

او با اشاره به عظمت امام در جامعه گفت : اگر امام نبود هیچ موجودی تفسیر نمی‌شد، یعنی تفسیر و نشر جهان هستی با امام است، لذا وقتی حضرت رضا (ع) در نیشابور، روایت مشهور سلسله الذهب را تفسیر می‌فرمود، تفسیر کلمه لااله الا الله را مشروط به امامت دانسته و شرط درک آن را مقام ولایت و امامت می‌داند.

او افزود: نکته مهم این است که این نکته‌هایی که فراروی زندگی قرار می‌گیرد، همه تذکر است، زیرا بدترین بلا برای آدمی غفلت و بهترین حالت تذکر است.

حفظ حرمت سربازان از برکات انقلاب اسلامی است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر ضرورت آموزش‌های عقیدتی و معنوی به سربازان تأکید کرد و گفت: از برکات جمهوری اسلامی ایران رعایت احترام سربازان در پادگان‌ها است.

آیت الله علما، در دیدار فرمانده و رییس عقیدتی پادگان آموزش شهید رجایی با نماینده، ولی فقیه در استان، در محل دفتر امام جمعه کرمانشاه، افزود: وضعیت آموزش سربازان در پادگان‌ها با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست و خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی پادگان‌ها به مراکز توسعه تعلیم و تربیت تبدیل شده است.

او گفت: باید اقتضائات جوانی را در نظر بگیریم و با توجه به این واقعیات مسائل مهم تعلیم و تربیت را در چهار چوب آموزش‌های رواشناسانه به سربازان تبیین نماییم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.