آغاز پخش برنامه رادیویی «قرار دانایی» در رادیو کرمانشاه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از آغاز پخش برنامه رادیویی «قرار دانایی» در رادیو کرمانشاه با موضوع کتاب و کتابخوانی با همکاری این اداره کل خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه روز‌های پخش این برنامه رادیویی را پنجشنبه‌ها ساعت ۱۱:۳۰ صبح از رادیو کرمانشاه اعلام کرد.

او گفت : قرار دانایی با همت عوامل تهیه کننده رادیو کرمانشاه و همکاری مستمر کارشناسان ما در اداره کل کتابخانه ها، در بخش‌های مختلف شامل معرفی کتاب، گزارش مردمی و مباحث کارشناسی در مورد ترویج کتابخوانی تهیه شده است.

این مسوول افزود: در بخش کارشناسی این برنامه، رضا کریمی معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی در پاسخ به برخی پرسش‌ها با مردم صحبت خواهد کرد که چگونگی کتابخوان کردن کودکان، تاثیر مطالعه بر تمرکز، ویژگی‌های کتاب خوب، تاثیر مطالعه بر رشد و تقویت خلاقیت از جمله این پرسش‌ها است.

این مسئول افزود: در این برنامه به دیگر سوالات پیرامون اینکه آیا مطالعه موجب تقویت تفکر و مهارت‌های تحلیلی فرد می‌شود و آیا مطالعه بر روی بهبود ارتباط‌های فردی و بین فردی اثرگذار است؟ پاسخ داده خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: با توجه به انتشار ویروس کرونا و تردد‌های محدود، استفاده ازکتابخانه‌های عمومی توسط مردم و مخاطبین، فعالیت‌های ما در فضای مجازی و رسانه‌های استانی بیشتر می‌شود و از این طریق بخشی از فعالیت‌های فرهنگی ترویجی را به سمع و نظر مخاطبین می‌رسانیم.

خوانسار، تعداد کل کتابخانه‌های استان را ۹۴ کتابخانه با حدود یک میلیون جلد کتاب عنوان کرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.