رئیس راهداری دامغان خبر داد؛

توزیع لاستیک بین مالکان ناوگان باری و مسافری دامغان

حسین ابوطالبی گفت: یک هزار و ۱۴۰ حلقه لاستیک شامل ناوگان باربری و مسافری در دامغان طی سال ۹۸ توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین ابوطالبی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دامغان با اشاره به توزیع سراسری حواله لاستیک بین مالکان ناوگان باری و مسافری در این شهرستان گفت: سال گذشته یک هزار و ۱۴۰ حلقه لاستیک شامل ۹۳۴ حلقه لاستیک بین مالکان ناوگان باری و ۲۰۶ حلقه لاستیک بین مالکان ناوگان مسافری در دامغان توزیع شد.

او با بیان اینکه سال گذشته ۴۲۶ هزار و ۷۱۲ تن کالا در قالب ۲۴ هزار و ۱۹۷ سفر بارنامه از مبدا دامغان به دیگر نقاط کشور حمل شد افزود: ۱۴۵ هزار و ۹۰۹ مسافر در قالب ۱۶ هزار و ۹۰۱ سفر در مجموع درون و برون استانی در حوزه شهرستان جابجا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دامغان از وجود ۱۳ شرکت حمل و نقل فعال کالا و مسافر در این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد هفت شرکت حمل و نقل کالا و شش شرکت دیگر حمل و نقل مسافر است، همچنین سال گذشته به بیش از ۴۰ مورد تخلفات اضافه تناژ رانندگان حمل و نقل کالا در قالب گزارشات پلیس راه محور‌های دامغان- سمنان و دامغان - جندق رسیدگی شد.

ابوطالبی با بیان اینکه سال گذشته ۵۰ مورد پروانه عبور ترافیکی برای ناوگان حمل و نقل سنگین در دامغان صادر شد گفت: برای نخستین‌بار امکان ثبت شکایت در سامانه ۱۴۱ و رسیدگی به شکایات مطروحه در کوتاه‌ترین زمان میسر و نصب بنر حاوی این مطلب در پایانه‌های مسافربری و انجمن رانندگان کالا با هدف اطلاع رسانی عمومی انجام‌شده است.

او گفت: برخورد شدید با دریافت کنندگان کمیسیون اضافه از رانندگان در کمیسیون رسیدگی به تخلفات، برخورد با شرکت‌های متخلف بخش حمل و نقل کالای شهرستان در قالب کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ رسیدگی به تخلفات و رسیدگی به درخواست‌های مردمی واصله در سیستم سامد از دیگر اقدامات و فعالیت‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دامغان است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.