۲۲۶ میلیارد ریال به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد کمک شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۲۶ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون به نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد این استان کمک نقدی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: اهدای این میزان کمک نقدی از سوی مردم و خیران کهگیلویه و بویراحمد و در قالب طرح ها و برنامه های مختلف بوده است. 

او افزود: کمک های نقدی جمع ‌آوری ‌شده از سوی مردم و خیران کهگیلویه و بویراحمد برای ارائه انواع خدمات به نیازمندان این استان شامل جهیزیه، امور فرهنگی، درمانی و عمرانی هزینه می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بیان کرد: کمیته امداد این استان به ‌منظور توسعه مشارکت ‌های مردمی طرح ‌ها و برنامه های مختلفی را در طول سال اجرا می کند.

مبشری گفت: برخی از این طرح ها و برنامه ها شامل جمع آوری نذورات مردمی، صدقات و زکات، جشن ‌های نیکوکاری و عاطفه ‌ها، اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، احسان دانش‌ آموزی، برکت و مفتاح الجنه است.

او افزود: جلب اعتماد عمومی یکی از مهمترین راهکارها برای افزایش روز افزون مشارکت‌ های مردمی در زمینه کمک به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد است. 

مبشری گفت: یکی از راهبردهای مهم مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بهره‌ مندی هر چه بیشتر از ظرفیت مردم و خیران در زمینه کمک به نیازمندان این استان است. 

او بیان کرد: مردم و خیران کهگیلویه و بویراحمد می ‌توانند برای کمک به نیازمندان این استان با توجه به شیوع بیماری کرونا از طریق شماره گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* با گوشی تلفن همراه اقدام کنند. 

افزون بر ۴۳ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.