مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

۳ هزار فرصت شغلی جدید برای مددجویان اردبیلی ایجاد می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۳ هزار فرصت شغلی جدید تا پایان امسال برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در جلسه تبیین اهداف و رویکرد‌های سال ۹۹ گفت: برنامه ریزی‌های مناسبی صورت گرفته تا با یاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل بتوانیم ۳۰۰۰ فرصت شغلی جدید را برای مددجویان تحت حمایت تا پایان امسال ایجاد کنیم.

او با اشاره به ضرورت اجرای طرح‌های دانش‌بنیان، بیان کرد: با یاری خیران و نیکوکاران، بسیاری از فرزندان خانوار تحت حمایت در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند که آن‌ها می‌توانند در عرصه اجرای طرح‌های دانش‌بنیان فعالیت چشمگیری داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه توجه و تمرکز بر روی طرح‌های دانش‌بنیان در دستور کار کمیته امداد استان اردبیل قرار دارد، افزود: تلاش داریم ظرفیت‌های مددجویان نخبه و فارغ‌التحصیل را شناسایی کرده و آن‌ها را به سمت اجرای طرح‌های دانش‌بنیان سوق دهیم.

دشتی با اعلام اینکه حمایت ویژه از طرح‌ها و ایده‌های دانش‌بنیان مددجویان مدنظر این نهاد قرار دارد، گفت: با توجه به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی تحت حمایت و مددجویانی که دارای تخصص خاصی هستند، می‌توان راهکار‌های مناسب را به آن‌ها ارائه کرد تا در زمینه طرح‌های دانش‌بنیان فعالیت‌های بیشتری داشته باشند.

او با اشاره به اینکه ۹۳ «راهبر شغلی» با کمیته امداد استان اردبیل همکاری دارند، بیان کرد: طرح «راهبران شغلی» برای اثربخشی هر چه بیشتر فرصت‌های شغلی ایجاد شده، اجرا می‌شود تا به پایدارسازی اشتغال و درآمد پایدار خانوار تحت حمایت کمک کند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت جهادگران کارآفرین و نیرو‌های جهادی در عرصه ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: استفاده از ظرفیت جهادگران کارآفرین و نیرو‌های جهادی می‌تواند مسیر توانمندسازی و خوداتکایی خانوار تحت حمایت را هموارتر کند.

دشتی با بیان اینکه رفع موانع فضای کسب‌وکار، بازاریابی و فروش تولیدات مددجویان تحت حمایت از دیگر مباحث مهم در امر توانمندسازی است، گفت: کمیته امداد استان اردبیل درصدد است با ایجاد بازار کار مناسب، علاوه بر درآمد پایدار به کارآفرینی خانوار تحت حمایت نیز کمک کند.

او با اعلام اینکه همچنان نیازمند یاری نیکوکاران برای رسیدگی به امور فقرا و نیازمندان استان اردبیل هستیم، بیان کرد: نیکوکاران از طریق کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* می‌توانند به آسانی کمک‌های خود را به دست خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل برسانند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.