عرضه گوشت مرغ گرم با قیمت ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان در استان زنجان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت:بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار گوشت مرغ گرم در استان زنجان با قیمت ۱۵ هزار و ۷۵۰ تومان عرضه می‌شود.

 گوشت مرغ به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به نقل از روابط عمومی، ناصر فغفوری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور و نیز مصوبه جلسه نهم کارگروه تنظیم بازار استان مقرر شد مرغ زنده با قیمت هر کیلو گرم ۱۰ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت مرغ گرم (آماده طبخ) برای مصرف کننده با قیمت ۱۵هزار و ۷۵۰ تومان در سطح واحد‌های صنفی استان عرضه شد.

او تصریح کرد: چنانچه عرضه از سوی مرغدار، کشتارگاه‌ها و واحد‌های صنفی با قیمت‌های مصوب رعایت نشود ضمن تشکیل پرونده تعزیراتی، متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

فغفوری یادآور شد: تا زمانیکه نیاز استان به گوشت مرغ تامین نشده خروج مرغ زنده و مرغ گرم آماده طبخ از استان ممنوع می‌باشد.

او عنوان کرد: در این راستا مقرر شده اداره کل دامپزشکی و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از صدور تائیدیه‌های لازم و بارنامه خودداری نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در خصوص توزیع مرغ منجمد گفت: مقرر شده است شرکت پشتیبانی امور دام استان نسبت به تحویل مرغ منجمد به فروشگاه‌های منتخب و واحد‌های صنفی معرفی شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام کند.

او اظهار داشت: قطعه بندی مرغ تا زمان تامین نیاز روزانه استان از سوی واحد‌های قطعه بندی ممنوع شده است.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.