باشگاه پارس جنوبی جم:

پشت پرده امتناع تیم استقلال از سفر به جم را اعلام می‌کنیم

باشگاه پارس جنوبی جم درباره امتناع تیم استقلال تهران از سفر به جم برای برگزاری دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  باشگاه پارس جنوبی جم در اطلاعیه‌ای در خصوص امتناع تیم فوتبال استقلال از سفر به شهر جم و بازی مقابل تیم پارس جنوبی این شهر نوشت: اینکه مدیرعامل  باشگاه استقلال بنا براین ادعا که، چون در جم اسکان نیافته‌اند به همین دلیل شهر جم منطقه قرمز ستاد ملی مبارزه با کرونا محسوب می‌شود،  باید این موضوع را یادآوری کنیم که چنین استدلالی به دور از منطق و آگاهی است بلکه بیشتر جنبه فرافکنی و بازی با افکارعمومی دارد.

در این اطلاعیه آمده است: همان طور که سرمربی پارس جنوبی جم گفته شورای تأمین با اسکان استقلال در شهرجم مخالفت کرده نه باشگاه پارس جنوبی. چنین تصمیمات راهبردی سبب شده در استان بوشهر که وضعیت قرمز اعلام شده شهر جم در وضعیت زرد قرار داشته باشد.

در ادامه اطلاعیه باشگاه پارس جنوبی جم نوشته شده است: برای یادآوری خدمت آقای سعادتمند که به تازگی وارد عرصه مدیریت فوتبال شده، باید عرض کنیم محل رزرو شده از سوی باشگاه استقلال (مجتمع توریستی ورزشی پازارگاد) در سه سال اخیر به دلیل داشتن امکانات مناسب از سوی باشگاه‌های لیگ برتری، چون تراکتور، پرسپولیس و سپاهان استفاده شده است.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده است، باشگاه پارس جنوبی به طور قطع از حق و حقوق قانونی خود صرف نظر نخواهد کرد و در اطلاعیه‌های بعدی از پشت پرده امتناع باشگاه استقلال ازسفربه جم باهواداران پارس جنوبی خواهد گفت.

مدیرعامل باشگاه استقلال دیروز گفته بود: شرایط استان بوشهر قرمز است و تجربه اخیر ما در سفر به یک استان قرمز مقابل چشمان ماست.

احمد سعادتمند در خصوص نتیجه تست کرونا بازیکنان این تیم گفت: جواب تست‌ها آماده و مشخص شد که تعدادی دیگر از بازیکنان تیم ما به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. به همین دلیل اعلام می‌کنم که به هیچ وجه راهی جم برای بازی با پارس جنوبی نمی‌شویم.

وی افزود: جان بازیکنان و کادر فنی برای ما اهمیت دارد و ضمن اعلام این موضوع که بازیکنان و کادرفنی وارد قرنطینه شده‌اند، باید بگویم که پس از سلامتی بازیکنان و منفی شدن تست‌ها آماده بازی کردن در ادامه رقابت‌های لیگ و جام حذفی هستیم.

در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال قرار بود ساعت ۲۱ امشب (یکشنبه ۱۵ تیر ۹۹) پارس جنوبی جم در این شهر میزبان استقلال تهران باشد که این بازی به علت مثبت شدن تست کرونای تعدادی از بازیکنان استقلال لغو شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.