شهرداری‌ها بر رعایت مصوبه‌های ستاد کرونا نظارت جدی داشته باشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: تمامی مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اعم از تاکسی و اتوبوس از امروز یکشنبه (۱۵ تیر) ملزم به استفاده از ماسک هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، تمامی مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی شهری اعم از تاکسی و اتوبوس از امروز یکشنبه (۱۵ تیر) ملزم به استفاده از ماسک هستند.

مهرداد سالاری افزود: کلیه شهروندان نیز موظف هستند از ماسک استفاده نمایند و سیستم حمل و‌نقل عمومی باید از ارائه خدمات به مسافران بدون ماسک خودداری کنند.

او بیان کرد: این موضوع  با توجه به ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در فضا‌های عمومی به شهرداری‌ها مصوبه‌ها ابلاغ شده و نظارت و اهتمام شهرداران برای رعایت پروتکل ابلاغی توسط رانندگان و دست اندرکاران ناوگان حمل و نقل عمومی شهری و استفاده از ماسک ضروری است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۵ تير ۱۳۹۹
باسلام
لطفا فعلا جلوی این ساخت و سازها را بگیرید بعضی ها دارند از این وضعیت ماهی می گیرن که همه چی ارزونه ما که دیگه زندگی نداریم از دست همسایه های اذیت کن .حتی 12 شب هم ما آسایش نداریم تو را به خدا پیگیری کنید اگه این کارگرها مریض باشن تو محله و کوچه 8 متری باید به کجا مراجعه کنیم .
آخرین اخبار