ابراز ارادت مردم شهر جدید امیر کبیر اراک به شهید گمنام

مردم شهر جدید امیر کبیر اراک اولین سالگرد خاکسپاری شهید گمنام در این شهر را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مردم شهر جدید امیر کبیر اراک با برگزاری مراسمی در مزار تنها شهید  این شهر اولین سالگرد خاکسپاری شهید گمنام در شهر امیر کبیر را گرامیداشتند.

ابراز ارادت مردم شهر جدید امیر کبیر اراک به شهید گمنام

سردار حسین کاجی رزمنده و جانباز جنگ تحمیلی و مسئول موسسه حماسه ۱۷ و از راویان دفاع مقدس در این مراسم گفت: شهیدان همیشه ناظر به اعمال و عملکرد ما هستند.

سردار کاجی با تجلیل از ایثار و از خودگذشتگی شهدا و رزمندگان حماسه دفاع مقدس افزود: شهیدان همیشه زنده اند و ما آثار و برکات وجود آن‌ها را در زندگی خودمان می‌بینیم.

در مراسم اولین سالگرد خاکسپاری شهید گمنام شهر جدید امیرکبیر علاوه بر مردم شهر و جمعی از اهالی روستا‌های اطراف هم حضور داشتند.

شهر امیرکبیر از شهر‌های جدید شهرستان اراک است که در دولت دهم به منظور ساخت مسکن‌های مهر ویلایی در حدود ۳۰ کیلومتری جاده اراک - تهران بنا شده است.

یازدهم تیرماه ۹۸ با تشییع وخاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس، از زمره ۱۵۰ شهید تفحص شده در منطقه زبیدات عراق در شهر جدید امیرکبیر اراک این شهر جدید معطر به عطر شهید شد.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید گمنام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و شهدای گمنام تا کنون ۵۹ نقطه این استان را معطر کرده اند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.