برگزاری جشنواره «روح مقاومت» در خراسان جنوبی

مدیرکانو ن‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره روح مقاومت در استان خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین سبزه کار مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: این جشنواره در دو بخش ملی و بین المللی در رشته‌های فیلم موبایلی، کلیپ و نماهنگ، صوت و عکس نوشت برگزار می‌شود.

او افزود: جشنواره روح مقاومت از رحلت امام خمینی (ره) با محوریت روایت‌های مردمی از وصایای شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم آغاز و به مدت ۱۱۰ روز تا هفته دفاع مقدس ادامه دارد.

حجت الاسلام سبزه کار بیان کرد: پایه‌های این انقلاب براساس دلاورمردی و غیرت‌مندی رزمندگانی محکم شد که هشت سال در جبهه‌های حق علیه باطل با دشمن بعثی تا پای جان جنگیدند و درس مقاومت را برای نسل‌های مختلف این مرز و بوم به میراث ابدی گذاشتند.


بیشتر بخوانید



حجت الاسلام سبزه کار با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس از مهمترین بخش‌های تاریخ ایران اسلامی به شمار می‌رود گفت: جای دارد تا در راستای معرفی این برگ زرین تاریخی در سطح بین‌المللی تلاش شود، تا حکایت جان‌فشانی‌های رزمندگان را تا به امروز به مدد ابزار و فضای مجازی در قالب‌های متنوعی، چون فیلم، عکس، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به مردم جهان معرفی می‌کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار ۳۱ شهریور ماه است، گفت: ۴۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هر کدام به ارزش یک میلیون تومان و ۱۱۰ هدیه به آثار برتر به ارزش ۵۰۰ هزار تومان از جمله جوائز بخش ملی این جشنواره است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار