رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

لزوم راه اندازی طرح سوت زنی برای شناسایی ساختمان‌های نا ایمن

هاشمی درباره آخرین تصمیم‌ها در حوزه شناسایی ساختمان‌های نا ایمن توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پیش از دویست و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز یکشنبه ۱۵ تیرماه برگزار شد در تشریح مصوبات امروز شورای شهر تهران ضمن عرض تسلیت به خانواده جانباختکان حادثه کلینیک سینا اطهر گفت: با توجه به حساسیت موجود در این حادثه دستور جلسه امروز شورای شهر تهران به بررسی ابعاد این حادثه اختصاص پیدا کرد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: دوستانی از وزارت کار و تعاون اجتماعی در صحن شورای شهر تهران حاضر شدند و گزارش خود را ارائه کردند و در ادامه نیز شهردار تهران به ارائه گزارش پرداخت.

هاشمی ادامه داد: آنچه که مسلم است در این برخی قصور رخ داده است که باید منتظر باشیم تا جلسه و کار کارشناسی انجام شود تا در نهایت موضوع به سرانجام برسد تا بتوانیم گزارش جامعی از میزان قصور دستگاه‌ها ارائه کنیم.

او ادامه داد: موضوع شناسنامه فنی ملک با توجه به وجود پلاک‌های نا ایمن در پایتخت حائز اهمیت است که ما بر همین اساس پیشنهاد رتبه بندی ساختمان‌ها و مدال گذاری آن‌ها مطرح شد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: به ساختمان‌های ایمن مدال طلا، به ساختمان‌های با ایمنی متوسط (۷۰ درصد ایمنی مدال نقره) و به ساختمان‌هایی با ایمنی ۵۰ درصد مدال برنز بدهیم.

هاشمی ادامه داد: این مدال‌ها به شکل پلاک می‌تواند بر بدنه ساختمان نصب شود تا شهروندان نسبت به میزان ایمنی ساختمان‌ها آگاه شوند.

او ادامه داد: یکی دیگر از مباحث مطرح شده این است که ما سامانه سوت زنی برای ساختمان‌های نا ایمن را به راه بیندازیم تا شهروندان در یک سامانه جامع بتواند مشخصات ساختمان‌های ما ایمن را ثبت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار