تداوم گرد و غبار در اصفهان

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:گرد و غبار در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری نیز سبب کاهش کیفیت هوا در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله علی عسگریان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج به نسبت ناپایدار در دو روز آینده از روی استان اصفهان است براین اساس وزش باد به ویژه در ساعت بعد از ظهر در بسیاری مناطق پیش بینی می‌شود.

او با بیان اینکه وزش باد در مناطق شمال، شرق و مرکز استان با گرد و خاک همراه است، افزود: روز‌های دوشنبه و سه شنبه رگبار‌های پراکنده در مناطق غربی استان دور از انتظار نیست.

علی عسگریان اضافه کرد: گرد و غبار در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری نیز سبب کاهش کیفیت هوا در مناطق مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان می‌شود و هوای این کلانشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد، اما شدت این پدیده مانند روز پنجشنبه -سیزدهم تیر- نیست.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش یک تا دو درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

او بیان کرد: در این بازه زمانی کاشان با دمای ۴۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.