مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر:

لغو بازی پارس جم و استقلال را با جدیت پیگیری می‌کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر گفت: لغو دیدار پارس جنوبی جم و استقلال تهران را پیگیری می‌کنیم تا حقی از تیم پارس ضایع نشود.

بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در پی لغو دیدار پارس جنوبی جم و استقلال از سوی آبی‌پوشان تهرانی به علت ابتلای برخی بازیکنان این تیم به کرونا، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در حالی که قرار بود از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال امشب شاهد بازی تیم پارس جنوبی جم و استقلال تهران به میزبانی جم باشیم، اما تیم استقلال از اعزام تیم به جم ممانعت، و دلیل آن را مثبت شدن آزمایش کرونای چند تن از بازیکنانش اعلام کرد.

احمد بهروزیان فرد افزود: هم از طریق فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و هم از سوی هیات پزشکی ورزشی استان به جد پیگیر ماجرا هستیم تا حقی از تیم پارس جنوبی جم که در آمادگی کامل مهیای میزبانی از استقلال در جم بوده است، تضییع نشود.


بیشتر بخوانید:


او بیان کرد: بی شک حفظ سلامت بازیکنان هر دو تیم و کادر فنی برای ما نیز مهم و در اولویت است، اما این موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد تا با همه‌ تیم‌ها و باشگاه‌ها یکسان و به عدالت برخورد شود.

تشریفات ابتدای بازی برگزار می‌شود

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر نیز گفت: با توجه به حضور عوامل اجرایی فدراسیون فوتبال در شهر جم شامل داوران و ناظر بازی و نماینده هیات فوتبال استان، تشریفات ابتدایی بازی تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران امشب برگزار می‌شود و رای این دیدار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

 امیرحسین محتشم افزود: قرار است همه بازیکنان و کادر فنی باشگاه استقلال که آزمایش کرونای آن‌ها مثبت اعلام شده زیر نظر کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در ایفمارک دوباره آزمایش شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.