پیروانی: باشگاه پرسپولیس موافق جدایی باقری نیست/ بیرانوند باید به بلژیک برود

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس مخالف جدایی کریم باقری از این تیم است و دوست داریم او را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال جدایی کریم باقری از کادرفنی پرسپولیس بیان کرد: باقری از سرمایه‌های باشگاه و بزرگان فوتبال ایران است. هرچند کار کردن در تیم ملی برای همه افتخار است، اما او با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و کنار ما می‌ماند. باقری جایی نمی‌رود مگر اینکه خودش تصمیم به جدایی بگیرد.

او افزود: باشگاه پرسپولیس موافق جدایی باقری نیست. شاید او در مقطعی تیم ملی را همراهی کند، اما نظر کادرفنی و سیاست باشگاه این است که باقری در پرسپولیس بماند.

عضو شورای شهر مانند طرفدار ۱۵ ساله صحبت می کند 

مدیر تیم پرسپولیس درباره اظهار نظر حجت نظری، عضو هیئت مدیره استقلال اظهار داشت: این دوست عزیز که عضو شورای شهر است شخصیت حقوقی دارد، اما مانند طرفدار ۱۵ - ۱۶ ساله صحبت می‌کند. به کار بردن برخی الفاظ برای تیم حریف که میلیون‌ها طرفدار دارد درست نیست. شاید زمانی که او عضو شورای شهر نشده بود، یک پرسپولیسی به این آقا رای داده باشد.

پیروانی ادامه داد: او ۳۲ ساله است و به دلیل کم تجربگی چنین صحبتی کرده است. کلانشهر تهران مشکلات بزرگی مانند ترافیک، آلودگی هوا دارد و امیدوارم عضو شورای شهر برای رفع این مشکلات اینگونه احساسی و از روی کم‌تجربگی تصمیم نگیرد چراکه چنین تصمیم‌های برای شهر تهران تبعات دارد.

بیرانوند برای ماندن در پرسپولیس محدودیت دارد 

او درباره آخرین وضعیت سفر علیرضا بیرانوند به بلژیک گفت: بیرانوند امروز با من صحبت کرد و تلاش می کند که به سرعت به بلژیک برود و تست پزشکی اش را انجام بدهد. او چندین سال برای پرسپولیس زحمت کشید. از بیرانوند تشکر می‌کنیم. امیدوارم هر جا می رود موفق باشد. خیلی دوست داشتیم بیرانوند تا پایان فصل در کنار ما باشد، اما او هم محدودیت‌هایی دارد. قرارداد بیرانوند با آنتورپ ابتدای فصل منعقد نشد بلکه در ژانویه امضاء شد. به همین دلیل او در حال حاضر بازیکن تیم آنتورپ است و تصمیم گیری برای بازگشت بیرانوند به پرسپولیس پس از انجام تست‌های پزشکی با این باشگاه است.

برای واگذاری ورزشگاه شهید کاظمی تبعیضی نبود 

مدیر پرسپولیس درباره اظهارات حجت نظری درباره ورزشگاه شهید کاظمی گفت: او عضو شورای شهر تهران است و بهتر بود یک روز در این ورزشگاه حاضر می شد و شرایط آن را می‌دید. البته ورزشگاه کاظمی در زمان عضویت این آقا در شورای شهر ساخته نشده است. باشگاه ما با توجه به برگزاری تمرینات تیم در ورزشگاه شهید کاظمی هر روز به آن رسیدگی می‌کند. برای واگذاری این ورزشگاه هم به پرسپولیس تبعیضی در کار نبوده و با قرعه کشی ورزشگاه کاظمی را به ما دادند.

پیروانی در پایان گفت: ما پرسپولیس قهرمان هستیم. دوستان اگر با نتیجه گیری تیم ما مشکل دارند، فرار رو به جلو نکرده و القابی را به کار نبرند که لایق باشگاه بزرگ پرسپولیس نیست.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۶ تير ۱۳۹۹
آقای پیروانی :
ازکوزه همان برون آید که در اوست،
شما دیگران رامانند یک فرد ۱۵ا-۱۶ می پندارید ، به مصاحبه های فراوانی که انجام می دهید انسان تصور می کند انگار شما خبرنگار یک شبکه خبری مهم هستبد،
لحن والفاظی که بکار میرید، آدم خیال می کند ،یک کودک ۵-۶ ساله این حرفها را زده است،
آخرین اخبار