کتب دوره‌های انتقال و آموزش عملی رایانه تهیه می شود

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از تهیه و توزیع کتب دوره‌های انتقال و آموزش عملی رایانه در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  هرمز نوروزی  سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته و حمایت‌های سازمان نهضت سوادآموزی کشور می‌رود کتب مورد نیاز دوره انتقال و آموزش مقدماتی رایانه icdl واصل گردیده است و در اسرع وقت همسو و با انجام برش‌های شهرستانی به فراخور فعالیت‌های تعریف شده، توزیع می‌شود.

او افزود: درسال ۹۹ تعداد ۲۵۰۰ نفر در دوره انتقال در مناطق، نواحی و شهرستان‌ها تحت آموزش قرار می‌گیرند که کتب آن‌ها توسط سازمان نهضت سوادآموزی تامین و به زودی در توزیع خواهد شد.

نوروزی فرد اظهار داشت: کتب مورد نیاز طرح آموزش عملی رایانه (icdl) نیز که شامل آشنایی با رایانه، مهارت‌های رایانه و آشنایی با زبان انگلیسی می‌باشد، به اندازه مطلوب موجود است و پس از برگزاری کلاس‌های دوره انتقال براساس شیوه‌نامه‌های موجود و در راستای تلفیق سواد پایه و ایجاد مهارت‌های کاربردی لازم در زندگی جهت بهر‌ه‌گیری در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش استان گفت: سایر کتب و اقلام مورد نیاز دوره‌های سوادآموزی و حکمت نیز از سازمان نهضت سواد آموزی درخواست شده است که به محض وصول اقدامات لازم در این خصوص نیز صورت می‌پذیرد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار