روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک در بناب تولید می‌شود

 رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بناب گفت: روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک در دو واحد تولیدی شهرستان تولید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، خان بابایی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بناب از توزیع ۶ هزار عدد ماسک توسط اتاق اصناف در بین اصناف شهرستان خبر داد و گفت: روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک در دو واحد تولیدی شهرستان تولید می‌شود که ضمن تامین نیاز شهرستان به سایر شهر‌های استان نیز عرضه می‌شود.

او افزود: قیمت هر عدد ماسک یک هزار تومان برای مصرف کننده است که مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گرانفروشی در خصوص ماسک و سایر اجناس و کالا‌ها مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

خان بابایی با بیان اینکه از امروز تمام اصناف و بازاریان شهرستان ملزم به استفاده از ماسک در محل کار خود هستند، از مشتریان نیز خواست حتماً برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از ماسک استفاده کنند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بناب در ادامه آمادگی این اداره را با همکاری نیروی انتظامی برای تعطیلی و پلمب بنگاه‌های معاملاتی غیرمجاز اعلام کرد.

سرهنگ شفقی فرمانده نیروی انتظامی بناب نیز با بیان اینکه نیروی انتظامی از اولین روز شیوع ویروس کرونا درکنار مسئولین مبارزه و مقابله با این ویروس بوده است؛ گفت: ما با قاطعیت در کنار مسئولین بهداشت هستیم.

سرهنگ شفقی ضمن اینکه از مردم خواست با همکاری اصناف و توجیه آن‌ها کار به سمت پلمب کشیده نشود؛ گفت: سعی می‌کنیم پلمب صورت نگیرد و مردم و اصناف و باشگاه‌های ورزشی نسبت به انجام پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار