همزمان با هفته عفاف و حجاب؛

اجتماع بزرگ مجازی «دختران حاج قاسم» برگزار می‌شود

اجتماع بزرگ مجازی «دختران حاج قاسم» به همت مجموعه دختران انقلاب و در حمایت از حجاب، ۱۹ تیر ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه «دختران انقلاب» یک گروه فرهنگی مردمی است که برای ترویج امر به معروف، نهی از منکر و انجام امور فرهنگی در زمینه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب فعالیت می‌کند. فعالیت‌های این گروه مردمی در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و محیط‌های اجتماعی در قالب معرفی سبک زندگی شهدا و توصیه بزرگان و شهدای مختلف در زمینه عفاف و حجاب انجام می‌شود.

این مجموعه فرهنگی این بار قرار است در فضای مجازی پویش و اجتماعی با عنوان «دختران حاج قاسم» برگزار کند.

گروه مردمی دختران انقلاب (آمرین به معروف صراط) محفل دختران و بانوانیست که با امر به معروف‌های زیبا جذب این مجموعه شده‌اند.

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا اجتماع دختران انقلاب برگزار نخواهد شد، اما با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ حجاب به عنوان حکم الهی، مطالبه‌گری از مسئولان در این حوزه، همچنین مهم بودن ترویج و تشویق بانوان به حجاب و نیز موج‌سازی از مطالبه واقعی زنان، این اجتماع به صورت مجازی در هفته عفاف و حجاب جهت حمایت مردمی برگزار خواهد شد.

این اجتماع مجازی در تاریخ ۱۹ تیر ماه از ساعت ۱۸ الی ۱۹ و با حضور خانواده شهیدان محسن حججی، ابراهیم هادی، صیاد شیرازی، رسول خلیلی، مجید قربانخانی، اصغر وصالی، محمدحسین حدادیان، احمدی روشن، مرتضی کریمی، سیدجعفر حسینی و همچنین با حضور میهمانان احتمالی با رضوانه دباغ (دختر خانم دباغ) و فرشته روح‌افزا عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده، دختر شیخ زکزاکی و دختر شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

آدرس‌های اینترنتی برگزاری و نمایش اجتماع بزرگ دختران انقلاب به زودی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۱۶ تير ۱۳۹۹
بعضی ها چه پسر و چه دختر واقعاً حجاب خوبی ندارند
باید چشم ها را پایین اندخت و از کنارشان رد شد
به خدا ارزش نداره اینجوری بودن
به خدا این جور پوشیدن باعث نگاه مثبت نمی شه
آخرین اخبار