ارائه خدمات به شرط استفاده از ماسک

استاندار بوشهر گفت:استفاده کارکنان از ماسک در ادارات الزامی است و ارائه خدمات ادارات و دستگاه‌های اجرایی به مردم منوط به استفاده از ماسک است.

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر بیان کرد: ۴ شهرستان این استان در وضعیت قرمز قرار دارد و متاسفانه ابتلا به بیماری کرونا در استان بوشهر روند صعودی دارد و این در حالی است که بستری‌ها و فوتی‌ها رو به افزایش است.

او افزود: بر اساس مصوبه ستادملی کرونا، تمام کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید ماسک داشته باشند در غیر این صورت آن کارمند اجاره ورود به اداره ندارد و غیبت می‌خورد.

استاندار بوشهر از تعیین تیم‌های نظارتی برای بررسی در ادارات در استفاده کارکنان و مراجعه کنندگان از ماسک خبر داد و عنوان کرد: تیم‌هایی برای بررسی وضعیت پوشش ماسک در ادارات فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که انتظار می‌رود مدیران توجه ویژه‌ای به استفاده کارکنان از ماسک داشته باشند.

گراوند، با بیان اینکه استفاده از ماسک در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و پیشگیری از ابتلا به بیماری نقش مهمی دارد افزود: همه انسان‌ها در حفظ سلامتی جامعه رسالت و وظیفه اخلاقی، دینی دارند و در این راستا استفاده از ماسک باید در بین مردم به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

او با تاکید بر تسریع در تکمیل طرح کاداستر عنوان کرد: با توجه به نقش مهم طرح کاداستر در حل مشکلات و اختلافات ملکی باید این طرح امسال تکمیل شود که در این راستا ۴۰ میلیارد ریال تخصیص می‌یابد.

استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به تکمیل شهر هوشمند افزود: برای تسریع در تکمیل شهر هوشمند بوشهر که زیرساخت‌های مهمی برای فناوری دانش‌ها، شرکت‌های نوپا و دانش بنیان محسوب می‌شود اعتبارات لازم تخصیص داده می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.