«عروسک نخی» منتشر شد

کتاب «عروسک نخی» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای خردسالان منتشر شد.

«عروسک نخی» از سوی کانون پرورش فکری منتشر شد

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کتاب تصویری «عروسک نخی» به نویسندگی و تصویرگری محبوبه یزدانی، به تازگی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای خردسالان منتشر شده است.

این کتاب که از «مجموعه کتاب‌های مرغک» کانون است، خردسالان را با دنیای عروسک‌های دست‌ساز و عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی آشنا می‌کند.

این کتاب داستان دختر کوچکی است که بعد از دیدن یک نمایش عروسکی به عروسک‌های خیمه‌شب بازی علاقه‌مند می‌شود. مادر سارا عروسکی برایش می‌دوزد و سارا نمایش را آغاز می‌کند. اما بعد از گره خوردن نخ‌های عروسک، چالش‌های سارا و عروسکش شروع می‌شود.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «وقتی سارا خواست نمایش را شروع کند، نخ‌های عروسک به هم گره خورده بودند. عروسک جیغ کشید: «آاای دستااام... وااای موهاام... آخ پاهااام.» سارا دلگیر شد. عروسک هم غمگین و بداخلاق شد. بالاخره عروسک گفت: «وااای... خسته شدم... خسته و درمونده شدم...»

بر این اساس، کتاب «عروسک نخی» با هدف ایجاد احساس جستجوگری و در قالب «مجموعه کتاب‌های مرغک» کانون تولید شده است. مخاطب این کتاب گروه سنی «نوباوه» (بالای ۴ سال) است.

کتاب ۲۸ صفحه‌ای «عروسک نخی» با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شده است.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۲۸ تير ۱۳۹۹
عالی
آخرین اخبار